Re: [ŚKW] Wybór Dalajwandy

Alojzy Pupka

śr., 19 lut 2020 o 10:53 Raul Urban III <@ru3>
napisał(a):

Kochani i kochane, spierdolił mi wielbłąd z Jurty Urbana do Precelurbańska
i się nie wyrobiłem. Meine Schuld tut mir leid. Dziś wieczorem losowanko,
niech Duch Świecki kości toczy.
Świecki Wando, ale to jest ulga, kiedy wreszcie to nie mi spierdala wielbłąd <3
Na szczęście ustawiłem tak wysoką poprzeczkę w kategorii obsuwek i
opóźnień, że RU3 nawet gdyby zapragnął, nigdy by mnie nie doścignął...
i dobrze! Niechaj nam wandyfikuje ładnie pięknie elegancko czilera
utopia!