Re: Wandocyklika "Du musst säen, säen, säen!"

Polyna <polyna@...>

W dniu 26.02.2020 o 00:23, Raul Urban III pisze:
Du musst säen, säen, säen!
Eskon saaun, piiun paaun, neekeri sanoi,
nyt minä lähden tästä kylästä pois.

a nosa do ryb nie mają w ogóle. Tak więc nie
poświęcajcie swej uwagi na czcze plotki.
Czcze płotki?

I dlatego też ogórki będą ważną
częścią, jeżeli nie symbolem mojego wandyfikatu. Eingelegte Gurken,
Essiggurken, Gurkensalat.
I Magdalena Ogórek zarządzająca pralniami magdaleńskimi.

Pierwszym jednak zadaniem, które w spadku pozostawił nieprzecenialny
Wziernik V jest reorganizacja Archiwandezji, które jego ostatnią bullą
zostały zaorane.
A także mocno zmasakrowane i ZGWAŁCONE ANALNIE przez LOGIKĘ i FAKTY.

Ze smutkiem dostrzegam, że ostatnie Konklawe nie przyciągnęło szerszych
grup wiernych, ani nawet zainteresowanych spoza Kościoła.
I dymiliśmy dla nikogo na pustym placu. Śc. Greta nie pochwala za takie uwalnianie CO₂ do atmosfery.

Jest to trend który trzeba odwrócić
Jakaś mała sierpomłocjata na Rotrców myślę by była dobrym rozwiązaniem.

Nowa akcja misjonarska jest niewątpliwie wskazana.
Misjonarska to heteryzm. Akcja nożycowa: to brzmi dumnie.

Bądźcie wandni i chrupcie ogórki. Choćby salzarme.
Salazarne? Uuuuu, odchylenie korporacjonistyczno-katofaszystowskie.