Re: Wandocyklika "Du musst säen, säen, säen!"

Raul Urban III

Czołem Polyna!

Eskon saaun, piiun paaun, neekeri sanoi,
nyt minä lähden tästä kylästä pois.
Salivili hipput tupput täppyt
Äppyt tipput hilijalleen

Czcze płotki?
Będą spożyte i wypłukane!

I Magdalena Ogórek zarządzająca pralniami magdaleńskimi.
Różne były pomysły na świeckich świata realnego, być może i ten trzeba
przeanalizować.

A także mocno zmasakrowane i ZGWAŁCONE ANALNIE przez LOGIKĘ i FAKTY.
Nic mi o tym nie wiadomo, ale spytajcie Pupkę, on będzie wiedział kogo
ostatnio zgwałcił analnie.

I dymiliśmy dla nikogo na pustym placu. Śc. Greta nie pochwala za takie
uwalnianie CO₂ do atmosfery.
Dym wypuszczany podczas konklawe to czysty wodór, barwiony lampami
świecącymi na niego w odpowiednim kolorze. Neutralne dla efektu
cieplarnianego.

Jakaś mała sierpomłocjata na Rotrców myślę by była dobrym rozwiązaniem.
Tylko mała?

Misjonarska to heteryzm. Akcja nożycowa: to brzmi dumnie.
Jak misjonarska to heteryzm dla was to współczuję wąskich doświadczeń!

Salazarne? Uuuuu, odchylenie korporacjonistyczno-katofaszystowskie.
Czy my jesteśmy bandą pierdolonych Luzytanów?

--
{☆} Raul Urban III