Re: Wandocyklika "Du musst säen, säen, säen!"

Helmut Walterycz

W dniu 26.02.2020 o 00:23, Raul Urban III pisze:
o trąbił na wuwuzeli.
Kto by jednak słuchał ludzi z Precelurbańska, prawda? Zwykle kiepsko widzą,
słuch też mają do niczego, a nosa do ryb nie mają w ogóle.
Nosa do ryb to nie mają kompletnie. Kiedyś w centrali rybnej w Wandopolu nabyłem czerniaka, a emerytowany wychowanek Rotoru Precelurbańsk mówi mi "dziwnie wygląda, wyrzuć". Wszyscy wiedzą, że najlepsze zupy rybne tylko w centralach rybnych Perunary. A kto ma problemy ze zrozumieniem, kuchnia Engels III serwuje poetycką zupkę na rybich łbach.

Rybnie a poetycko,