Re: Wandocyklika "Du musst säen, säen, säen!"

Jezus Ipanienko

A co z klubami HAPOEL?

Ale w sumie to syjoniści więc się zeruje xD

W dniu czw., 27.02.2020 o 16:50 Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 27.02.2020 o 16:41, Raul Urban III pisze:
To właśnie rozumiem przez obojętność - futbolizm nie ma miejsca w ŚKW.
I bardzo słusznie. Futbol był zawsze siedliskiem postaw
reakcjonistycznych, nacjonalistycznych i antykomunistycznych (wyjątek:
FC St. Pauli, ale jak sama nazwa wskazuje to wyjątek). Sama chciałam
kiedyś zakazać go w Winnicy-Radziecku, ale nie chciałam nikomu zabierać
przyjemności zabawy winnickimi klubami w X11 (czy czego tam teraz
używacie*), więc tego w końcu nie zrobiłam.

* inb4 „Waylanda, hehe”

(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar