Re: Archiwa LDMW (i nie tylko) z hoo!Ya

Alojzy Pupka

czw., 27 lut 2020 o 23:42 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Niewiele, bardzo niewiele. Z mikronacyjnych których chyba jeszcze nie było mam:
1) krolestwo_natanii (nie wiem jakie lata i ile tego) oraz
2) loss
Nieśmiało przypominam o wrzuceniu.

Już przypominałam prywatnie, ale że jak z wyborami i kodeksem, najlepiej
działa na was pablik szejming, to…
Pablik szejming to nie jest metoda, która działa na mnie najlepiej.
Pablik szejming to jest metoda, która działa na mnie *jedynie*.
(no nie no, tak serio to prywatne wiercenie dziury w brzuchu też
czasem pomaga, ale że rzadko odpalam dżaberka ostatnimi czasy, to
skuteczność w związku z tym jest ograniczona)