Re: Archiwa LDMW (i nie tylko) z hoo!Ya

Alojzy Pupka

pt., 28 lut 2020 o 14:00 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Pablik szejming to nie jest metoda, która działa na mnie najlepiej.
Pablik szejming to jest metoda, która działa na mnie *jedynie*.
W sumie to widzę…
Towarzyszko, próbowałem wam wysłać ztargzipowane katalogi tych dwu
list, ale gmejl mi zaświecił czerwonym światełkiem i powiedział:
`554 5.7.0 Reject, id=14946-05 - INFECTED: Win.Trojan.Happytime-1,
Win.Trojan.Elkern-2`
Co teraz?

(no nie no, tak serio to prywatne wiercenie dziury w brzuchu też
czasem pomaga, ale że rzadko odpalam dżaberka ostatnimi czasy
Pewnie żebym nie wierciła wam dziury.
Nieeee, raczej dlatego, że teraz już komunikują się w ten sposób ze
mną (a ja z nimi) łącznie dwie osoby. Tak, łącznie z wami!