Re: Archiwa LDMW (i nie tylko) z hoo!Ya

Polyna <polyna@...>

Towarzyszko, próbowałem wam wysłać ztargzipowane katalogi tych dwu
list, ale gmejl mi zaświecił czerwonym światełkiem i powiedział:
`554 5.7.0 Reject, id=14946-05 - INFECTED: Win.Trojan.Happytime-1,
Win.Trojan.Elkern-2`
Co teraz?
Nie lepiej było wrzucić ich na serwer bezpośrednio? Chociażby do katalogu domowego, już nie będę wam kazać poprzenosić wszystkiego we właściwe miejsce.

Nieeee, raczej dlatego, że teraz już komunikują się w ten sposób ze
mną (a ja z nimi) łącznie dwie osoby. Tak, łącznie z wami!
A tej drugiej wolicie unikać? <ok>