Re: Timeline władców/prezydentów wszech mikronacji tych najwazniejszych przez JKM Aleksandrę I podane we arrasu formie

Alojzy Pupka

pt., 28 lut 2020 o 16:09 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Niestety nie. Poza tym nieraz daty są niekonkretne; sam obrazek ma
błędy wynikające z przyjęcia jedna kratka = jeden miesiąc jako
najmniejszej jednostki czasu.
Ale chociaż takie niekonkretne i niepełne notatki jakby ujrzały
światło dzienne, to by było coś! Zawszeć jakiś punkt wyjścia do
dalszych poszukiwań.

Tak w ogóle, to nie moja rola, ale jak patrzę na tę wielość postaci
(niektórych zupełnie mi nieznanych) i wielość form państwowych
(niektórych znanych mi tylko ze słyszenia), to imho aż prosi się o
ogłoszenie encyklopedycznego czynu społecznego...