Re: Wandocyklika "Du musst säen, säen, säen!"

Alojzy Pupka

czw., 27 lut 2020 o 22:23 Raul Urban III <@ru3>
napisał(a):

Papa ma wszystkie realne kluby soccerowe głęboko w poważaniu.

Zachęcam wszystkich dyskutujących o realnej kopanej do zastanowienia się
dlaczego popadliście w taki heteroseksualizm i jak z tego wyjść.
Kto mnie zna, ten wie, że szmacianka kopana jest mi absolutnie obca
i niesympatyczna, ale mimo wszystko stoję na stanowisku, że ładne nazwy
małych klubów, albo jakaś egzotyka piłkarska, bywają słuszne i wandne.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/17/Tractor_Sazi_F.C._Logo.svg

There are a lot of popular marches for Tractor S.C. but 'Tiraxtur
iftixarımız'
('Tractor is our pride'), created and implemented in 2012, was chosen as
the official anthem.