Re: Wandocyklika "Du musst säen, säen, säen!"

Alojzy Pupka

czw., 27 lut 2020 o 14:48 Raul Urban III <@ru3>
napisał(a):

Nosa do ryb to nie mają kompletnie. Kiedyś w centrali rybnej w Wandopolu
nabyłem czerniaka, a emerytowany wychowanek Rotoru Precelurbańsk mówi mi
"dziwnie wygląda, wyrzuć".
Powstrzymam się od kommemtiren bo ten wandyfikat jest piłkokopano obojętny.
Z tego co mi wiadomo, Rotor P. ma nie tylko sekcję kopaną. Działa tam
też klub atletów płci obojga ćwiczących odmach girią, grupa
zapaśniczek sambo i – oczywiście – prężna drużyna rezerwistów
zaprawionych w tankowym biathlonie, znanych z tego, że w 2013
zastąpili kontuzjowaną drużynę z Kazachstanu na mistrzostwach i
zdobyli zaszczytne drugie miejsce[1]. Tak więc Wasza Świeckojebliwość
nie ma powodu z góry zakładać, że tu się coś o jakichś sokkerzystach
gada...

[1] https://player.vgtrk.com/iframe/video/id/662283/start_zoom/true/showZoomBtn/false/sid/russiatv/?acc_video_id=episode_id/662283/video_id/662283/brand_id/62105