Re: Wandocyklika "Du musst säen, säen, säen!"

Alojzy Pupka

wt., 25 lut 2020 o 23:23 Raul Urban III <@ru3>
napisał(a):

Jak przekazuje zacny Asmodeusz w pismach, Wanda "powiedział do Krystyny:
"Tak dłużej nie może być! Jak oni żyją bez ogórków?!" Jak słusznie zauważył
tow. Wanda, bez ogórków się nie da żyć.I dlatego też ogórki będą ważną
częścią, jeżeli nie symbolem mojego wandyfikatu. Eingelegte Gurken,
Essiggurken, Gurkensalat. Żaden wierny nie odejdzie nienakarmiony od bram
Kasztelu Gandalfa.
Jak wiadomo wszelkie pikle, korniszony i ogórki konserwowe pochodzą z
Wysp Dziewiczych, natomiast dumnym ziomkiem Idrisa Debego są ogórki
poddane tradycyjnemu procesowi domowego kiszenia w słojach lub
kamionkowych garncach. Co nie zmienia faktu, że i takiego z pierwszej
kategorii schrupałbym ze smakiem.

Pierwszym jednak zadaniem, które w spadku pozostawił nieprzecenialny
Wziernik V jest reorganizacja Archiwandezji, które jego ostatnią bullą
zostały zaorane. Nie da ukryć się, że podział ten wymagał głębokich
aktualizacji, które mam nadzieję przeprowadzić wkrótce.
Tak trzeba! Trzymamy za słowo i czekamy niecierpliwie.

nieco zapomniana instytucja
protonatów personalnych, która niewątpliwie zostanie uwzględniona w nowym
podziale terytorialnym.
Oidp protonaty personalne miały działać z założenia
poza-terytorialnie, być do zadań specjalnych, czy do
wewnątrzkościelnych ruchów ponadnarodowych.

Ze smutkiem dostrzegam, że ostatnie Konklawe nie przyciągnęło szerszych
grup wiernych, ani nawet zainteresowanych spoza Kościoła. Udział bardzo
nielicznych wiernych spoza granic Wandystanu wskazuje na niepokojący trend
zanikania wpływów ŚKW w Mikroświecie.
Trend niewątpliwie występuje i jest niepokojący i trzeba działać, ale
dla pełniejszego obrazu muszę zaznaczyć, że konklawe sprzed lat, na
których pojawiało się wiele osób z zaświatów, nie brały się znikąd –
jako MC zawsze intensywnie i natarczywie dobijałem się do takich pół-,
czy wręcz 4/5-martwych wiernych, a także do potencjalnych wiernych
wcześniej niezadeklarowanych. Nie mam braku takich działań za złe
tegorocznemu MC, bo zdaje się, że czasu miał mało, ale też nie dziwne
że bez akcji bezpośredniego molestowania żywych trupów, pojawili się
tylko ci, którym szczerze zależało.

choć w
jedną noc Gnomi klimat zmieniono, to jednakże Pośpiech wskazany jest wśród
dawnych obywateli Scholandii, a nie przy ogłaszaniu encyklik.
Zaprawdę! Pośpiech wskazany jest niemal wyłącznie przy łapaniu rzownic
karuntumiańskich.