Najnowsze zmiany w Systemie Stron Wandejskich + statystyki LDMW + jeszcze coś (nr 2/2020)

Polyna <polyna@...>

* System Stron Wandejskich żąda ustawienia ciastek jedynie w przypadku, kiedy odwiedzający stronę chce się zalogować lub zarejestrować, a także usuwa je po wylogowaniu. Dzięki tej zmianie, posiadamy chyba najbardziej szanującą prywatność stronę w mikroświecie.

* Udostępnione zostały statystyki postów na LDMW wg daty i autora w maszynowo czytelnym formacie. Dokumentacja znajduje się tutaj:

https://wandystan.eu/statistics/doc/

Dzięki temu, Wandystan dołączył do projektu Instytutu Statystyk Międzynarodowych, zbierającym dane na temat aktywności w miejscach publicznych mikroświata:

https://ism.leocja.org/

* Innym rodzajem danych, dotąd używanych przeze mnie jedynie wewnętrznie, które zdecydowałam się udostępnić publicznie, są dane na temat miejscowości i jednostek podziału terytorialnego Wandystanu:

https://wandystan.eu/varia/geo.jsonld

Może komuś przydadzą się, gdyby chciał napisać jakieś swoje skrypty ich potrzebujące.