Re: Identyfikatory wandejskie w nowej odsłonie

Alojzy Pupka

niedz., 15 mar 2020 o 20:18 Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 15.03.2020 o 19:17, Alojzy Pupka pisze:
Nie znam formatu FLIF i nie wiem na czym polegają identyfikatory
„IRI”
IRI = Umiędzynarodowiony Identyfikator Zasobu (...)
Serdecznie dziękuję za tę prelekcję – zrozumiałem daleko nie wszystko,
ale jednak sporo sobie wyjaśniłem. Chętnie bym się wgryzł w temat (tak
samo jak w te statystyki aktywności na LDMW), bo wydaje mi się bardzo
interesujący zarówno w kontekście tworzenia dobrze opisanej
międzymikronacyjnej sieci wiedzy, jak i w ogóle, w oderwaniu od spraw
mikronacyjnych nawet.

http://wandystan.eu/B51