Re: Zmiana personaliów

Alojzy Pupka

sob., 21 mar 2020 o 02:02 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Nazwanie PLNY PLNEM to misgendering. A tego w Wandystanie nie tolerujemy.
Ooof.

Powiedzenie że *ta* Polyna/PLNA jest naszym brylantem (rodzaj
*gramatyczny* męski) nie jest żadnym złopłciowaniem.

A na ile zrozumiałem chodziło o to że *ta* PLNA jest naszym PLNEM.

*ten* PLN (realna waluta) = piniążek = tak jak brylant = wartość,
jakość, sztosik, bogactwo część główna skurwysynu, to jest mój nowy
budzik.

Nie chcę tu robić za adwokata żadnej ze stron, niech mówią sami za
siebie, ale kompletnie nie czaję o huj wam chodzi xD

http://wandystan.eu/B51