Re: Zmiana personaliów

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

sob., 21 mar 2020 o 03:09 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

sob., 21 mar 2020 o 02:02 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Nazwanie PLNY PLNEM to misgendering. A tego w Wandystanie nie tolerujemy.
Ooof.

Powiedzenie że *ta* Polyna/PLNA jest naszym brylantem (rodzaj
*gramatyczny* męski) nie jest żadnym złopłciowaniem.

A na ile zrozumiałem chodziło o to że *ta* PLNA jest naszym PLNEM.
Jestem po prostu wyczulona, mkay?
Poza tym mnie huj nie obchodzi, ponieważ nie jestem heteryczką; o ile
zdarzało mi się - i teraz - jestem w związku heteryckim, to
przypominam, że robię to tylko dla pieniędzy i splendoru, który
następnie mogę umieścić w skarbcach Narodowego Banku Wandystanu,
aniżeli aby zrealizować jakieś heteryckie chucie - których nie
posiadam, gdyż jestem aseksualna :3

To raczej Wy, Towarzyszu, powinniście się zastanowić - myślicie, że
dumnie reprezentujecie genus Pupka, ale powiedzcie mi: kiedy ostatnim
razem przytulaliście jakiegoś chłopca, ku chwale Mandragoratu i
v-socjalizmu, oczywiście?