Re: Najnowsze zmiany w Systemie Stron Wandejskich + statystyki LDMW + jeszcze coś (nr 2/2020)

Alojzy Pupka

czw., 12 mar 2020 o 18:58 Polyna <polyna@...> napisał(a):

* System Stron Wandejskich żąda ustawienia ciastek jedynie w przypadku,
kiedy odwiedzający stronę chce się zalogować lub zarejestrować, a także
usuwa je po wylogowaniu. Dzięki tej zmianie, posiadamy chyba najbardziej
szanującą prywatność stronę w mikroświecie.
Słuszność! Mandragorat jak zawsze w awangardzie na każdym słusznym froncie.

* Udostępnione zostały statystyki postów na LDMW wg daty i autora w
maszynowo czytelnym formacie. Dokumentacja znajduje się tutaj:
Próbowałem się wgryźć-wczytać, ale będę musiał chyba więcej czasu na
to poświęcić, bo tak na szybko nie do końca wszystko łapię. Tym
niemniej stworzenie takiego api to również: słuszność!

Dzięki temu, Wandystan dołączył do projektu Instytutu Statystyk
Międzynarodowych, zbierającym dane na temat aktywności w miejscach
publicznych mikroświata:

https://ism.leocja.org/
O! Ciekawe. Wykresiki, wykresiki. Wiadomo, że przy naszym trybie i
objętości aktywności ścigać się za bardzo z nikim nie możemy, ale kto
nie lubi gapić się na kolorowe krzywe.

* Innym rodzajem danych, dotąd używanych przeze mnie jedynie
wewnętrznie, które zdecydowałam się udostępnić publicznie, są dane na
temat miejscowości i jednostek podziału terytorialnego Wandystanu:

https://wandystan.eu/varia/geo.jsonld

Może komuś przydadzą się, gdyby chciał napisać jakieś swoje skrypty ich
potrzebujące.
Nie mam pojęcia co z tym można zrobić, ale dzięki takim kawałkom jak
`wandgeo:Ulus` jest to super również jako poezja awangardowa <3

http://wandystan.eu/B51