Re: Zmiana personaliów

Alojzy Pupka

sob., 21 mar 2020 o 02:14 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

(...) splendoru, który
następnie mogę umieścić w skarbcach Narodowego Banku Wandystanu,
Bez kitu, powinniśmy naprawdę zacząć gromadzić S P L E N D O R jako
rezerwy walutowe, popieram whuuuuuj :3

To raczej Wy, Towarzyszu, powinniście się zastanowić - myślicie, że
dumnie reprezentujecie genus Pupka, ale powiedzcie mi: kiedy ostatnim
razem przytulaliście jakiegoś chłopca, ku chwale Mandragoratu i
v-socjalizmu, oczywiście?
Towarzyszko, o moje podboje proszę się nie obawiać – nie na darmo
nadano mi przydomek „I Sekretarz Wydm Wandakabany Późną Nocą Latem”. A
i towarzysze z Rotrii, poznani na rautach w Ekorzynie, mieliby co
opowiadać – gdyby się tylko nie wstydzili...

http://wandystan.eu/B51