Re: Wandocyklika "Du musst säen, säen, säen!"

Alojzy Pupka

pon., 9 mar 2020 o 10:21 Raul Urban III <@ru3>
napisał(a):

Poważnie naraziliście się Ojcze Świecki przytoczonym nauczaniem wszystkim
ludom Krakozji, których naturalną cechą jest talassofobia...
Liczę na to, że Krakozi przyjmą słowa Wandy za swoje i że świecka wiara ich wypełniająca będzie silniejsza niż ich uprzedzenia z czasów przedelektryfikacyjnych. Liczę na Archiksięcia Pupkę, że nie będzie ustawał w szerzeniu wiary na podległych mu terenach.
Zrobię co w mojej mocy. Jeśli wierni krakozyjscy będą sobie tego
życzyć, mogę udać się w pastuszkowe odwiedziny na ich na nowych
ziemiach. Bo na dawnych bywałem i wciąż bywam częstym gościem!

http://wandystan.eu/B51