Re: POSTANOWIENIE CENZORKI nr 35 O POZBAWIENIU OBYWATELSTWA MANDRAGORATU WANDYSTANU (T. INGAWAAR)

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Odpowiem tylko na jeden z zarzutów:

pt., 27 mar 2020 o 03:10 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
Po pierwsze, odebrać obywatelstwo możecie na podstawie artykułu
trzeciego, a nie pierwszego, przywołanej ustawy. Domyślam się że to
omyłka pisarska, a poza tym jesteśmy w fajnym państwie wirtualnym, ale
mimo wszystko nie byłoby głupio to naprawić, bo jednak jak to wygląda.

Można, jak najbardziej, na podstawie punktu 1 - obywatelstwo
Mandragoratu Wandystanu jest, jak głowi w/w punkt, największym
zaszczytem.
Co prawda żaden przepis tego nie stanowi, ale - i tu jest już moja
wykładnia prawa i ąę rzeczy innych - gdy ktoś przestaje być godny
jakiegoś zaszczytu, który uzyskał, można stwierdzić ustanie jego
posiadania na podstawie paragrafu opisującego wspomniany zaszczyt.
Biorąc więc pod uwagę właśnie napisane, moim błędem był brak
informacji o ustaniu przesłanek, aby osoby objete tymi
postanowieniami, dalej mogły cieszyć się korzystaniem ze skutku w/w
punktu Ustawy.

Jeśli zaś chodzi o ustanie godności względem zaszczytu posiadania
obywatelstwa Mandragoratu Wandystanu - dość powiedzieć, że Tow.
Ingawaar nie reprezentuje sobą kogoś wartego nazywania Wandejczykiem,
zwłascza biorąc pod uwagę to, iż afaik* był jedną z osób - obok m.in.
Alusia de la Ciprofloksji - kto nie raz mnie misgenderował, bądź nie
reagował należycie na takie występki w trakcie rozmów z innymi.
Misgendering, to - że pozwolę sobie to tak wyjaśnić - jakbyście,
Towarzyszu, byli na wakacjach w S****cji, przechadzali się jedną z
głównych uliczek Grodziska, i nagle z za zakrętu wyłoniłby się Książę
w swojej limuzynie, wysiadł, splunął Wam w twarz, zaśmiał się, po czym
wsiadł z powrotem i odjechał, uradowany, że nic mu nie możecie zrobić.
Jeżeli uważacie, że nie jest to nic złego, że to tylko głupota - nie
mamy już o czym ze sobą rozmawiać.
W/w misgendering jest czynnością zdecydowanie negatywną; ponad to,
godząc w moje (prywatne) dobre imię, godzi również w stanowisko, które
pełnię. Na coś takiego nie można pozwolić.

I wiem, nie ja jestem tu Pretorką. Nie zmienia to jednak faktu, że na
potwarz wymierzoną w kierunku Churału Ludowego należy reagować
stanowczo i bez oglądania się za siebie.

*nie loguję Discorda, ale raczej z nudów ludzi na nim nie blokuję, cnie?