Re: POSTANOWIENIE CENZORKI nr 35 O POZBAWIENIU OBYWATELSTWA MANDRAGORATU WANDYSTANU (T. INGAWAAR)

Alojzy Pupka

pt., 27 mar 2020 o 04:21 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

pt., 27 mar 2020 o 04:40 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
. W dodatku
podejrzewam, że działając w zmowie z tow. Polyną, popełniającą w tym
czasie może nawet poważniejsze przestępstwa.
Gwoli ścisłości; działałam w pełnej świadomości tego, że mogę/zostanę
pozbawiona urzędu/obywatelstwa/wydalona z Mandragoratu.
Natomiast żadna zmowa nie miała miejsca; mimo, że powszechnie wiadomo
o naszej zażyłości(????).
Nie wiem, nie wnikam ani w zażyłość, ani w to czy była zmowa, czy
tylko przypadkowo komplementarne działania nielegalne. Jak było
faktycznie ustalić już będzie musiał pewnie Trybunał, ja tylko mówię o
swoich podejrzeniach, w związku z nadzwyczajną zbieżnością w czasie i
co do podmiotów działań. Ma to zresztą znaczenie drugorzędne.

Nie wiem też co sobie Towarzyszka myślała i z jakimi konsekwencjami
się liczyła, ale tylko coraz bardziej jestem zadziwiony: skoro, jak
piszecie, działaliście w pełni świadomości możliwych konsekwencji, a
więc bezprawności swoich działań, bo takie konsekwencje nie spotykają
obywateli postępujących zgodnie z prawem, to niby czemu tak działać?
Skoro się wie, że nie ma się uprawnień do jakiegoś działania, ale
istnieje właściwa ścieżka postępowania, to po co sobie wysysać z palca
nieistniejące kompetencje, zamiast złożyć pozew/zawiadomienie, jak
Wanda przykazał? Mógłbym jeszcze po ludzku zrozumieć (chociaż też nie
usprawiedliwić) działanie w stanie wzburzenia, po jakimś konkretnym
personalnym ataku, albo działanie pod wpływem frustracji wywołanej np.
przeciągającym się procesem. Ale takie coś jak teraz trochę przekracza
moje możliwości zrozumienia.

http://wandystan.eu/B51