Re: POSTANOWIENIE CENZORKI nr 35 O POZBAWIENIU OBYWATELSTWA MANDRAGORATU WANDYSTANU (T. INGAWAAR)

Jezus Ipanienko

W przypadku jednego osobnika nie mam wyrzutów sumienia, że tak go nazwałem.
Nie ma prawa używać karty dyskryminacji ktoś, kto w miejscu publicznym leci
w hardy ableism i ciśnie bekę z niepełnosprawnej osoby bo HEHE WYJEBAL SIE
NA WUSKU;—DDD W rzeczywistości to co ten osobnik odjebał reprezentowanie
faszystowskiej mentalności, tylko w oparciu o inne przesłanki.

W dniu pt., 27.03.2020 o 08:45 Alojzy Pupka <@alojzypupka>
napisał(a):

pt., 27 mar 2020 o 06:28 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...>
napisał(a):

Trzeba być naprawdę polityczną kurwą żeby zbanować w Wandystanie dwie
osoby
w sumie za nic.
Mocne słowa i nie wiem, czy specjalnie potrzebne, ale przyznam że też
jestem mocno wzburzony. Jeszcze przed chwilą przypadkiem natknąłem się
na takiego posta tow. Polyny sprzed dwu tygodni:
https://u.wandystan.eu/vlxrn.png
Do tego te górnolotne frazy o zaufaniu i nienadużywaniu uprawnień
administracyjnych, wysłane raptem parę godzin po... nadużyciu
uprawnień i sprzeniewierzeniu zaufania. Sam nie użyłbym tak dosadnego
określenia, ale zagotowałem się konkretnie i również osobiście czuję
się zawiedziony. Cały czas liczę na to, że mamy jednak do czynienia z
jakąś pomyłką, bo naprawdę po towarzyszce Polynie nie spodziewałem się
czegoś tak niskiego.

http://wandystan.eu/B51

(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar