Re: Nadanie uprawnień na LDMW

PLNA <polyna@...>

Trochę jednak jestem zawiedziony, że niektórzy posiadający już
wcześniej te uprawnienia, nadużywają ich, łamiąc zaufanie Ludu
Wandejskiego.
https://u.wandystan.eu/qnfzzf.png
Miałam nie komentować sprawy publicznie, ale zrobiłam to tylko i wyłącznie dla ochrony samopoczucia i zdrowia psychicznego tow. Chojnackiej, za które czuję się osobiście odpowiedzialna po pewnym wydarzeniu sprzed 10 miesięcy w moim życiu. Jeżeli ktoś chce się dowiedzieć szczegółów – proszę o kontakt kanałami prywatnymi. E-mail lub jabber.

Osądzi mnie za to Wanda, historia i być może Trybunał Ludowy im. Strażników Karlina.

Trudno oprzeć się wrażeniu, że po zbanowaniu w/w, działając w zmowie
z tow. Cenzorką
Nie było to w zmowie. Jestem za to osobiście odpowiedzialna i ja wyłącznie.

--
PLNA
https://wandystan.eu/B196