Re: POSTANOWIENIE CENZORKI nr 35 O POZBAWIENIU OBYWATELSTWA MANDRAGORATU WANDYSTANU (T. INGAWAAR)

Jezus Ipanienko

Nigdzie siebie nie określałem jako SJW i szczerze gardzę czymś takim. Także
zluzuj wora xD Ja na Olę wrzucam bo to ona podbija w takie klimaty, więc
punktuję jej hipokryzję

W dniu pt., 27.03.2020 o 12:50 PLNA <polyna@...> napisał(a):

W dniu 27.03.2020 o 10:59, Jezus Ipanienko pisze:
W przypadku jednego osobnika nie mam wyrzutów sumienia, że tak go
nazwałem.
Nie ma prawa używać karty dyskryminacji ktoś, kto w miejscu publicznym
leci
w hardy ableism i ciśnie bekę z niepełnosprawnej osoby bo HEHE WYJEBAL
SIE
NA WUSKU;—DDD
Oesu, odstawcie Twittera, Tumblra, czy czegoś na czym jeszcze siedzicie,
bo to co robicie to SJW-izm czystej wody i policjonowanie ekspresji.
Jeszcze bym zrozumiała, gdybyście byli naiwnym nastolatkiem który
naprawdę wierzy w ten szit, ale nie jesteście. Wyciągacie woke card
tylko po to, żeby komuś zaszkodzić, jednocześnie samemu napierdalając w
innych krajach jakimiś Uganda Knucklesami (rasizm!) i Czungusami
(fatphobia!).

Jeżeli zaś naprawdę robicie to na poważnie, to tylko potwierdza to moje
najgorsze przypuszczenia o socjalnych liberałach – że uprawiacie virtue
signalling tylko po to, żeby samemu się dobrze poczuć, zaś inne osoby
was naprawdę nie obchodzą, i wrzucilibyście je pod autobus przy
pierwszej możliwej okazji.

--
PLNA
https://wandystan.eu/B196