Re: Identyfikatory wandejskie w nowej odsłonie

Tow. Radziecki

Czołem Polyna,

(...)
Nie będę kłamał - jak pierwszy raz to zobaczyłem to średnio mi się
pomysł spodobał. Chciałem nawet głośno zaprotestować w obronie
Tradycji - która, jak wiadomo, jest mi szczególnie bliska - ale kiedy
zasiadłem do pisania posta to po przemyśleniu wszystkich za i przeciw
stwierdziłem, że nie ma co się Tradycji trzymać ślepo, a fakt że nadal
można wedle uznania korzystać z dotychczasowego ID jest dla mnie
wystarczający.

Chciałbym tylko zaznaczyć jedną rzecz - dotychczasowy format jest -
pośrednio - określony ustawowo (np. ustawa o obywatelstwie wprost
określa format identyfikatora, który trzeba podać wnioskując o
obywatelstwo). Aby uniknąć nieporozumienia - proponuję, że przy
zachowaniu nowej formy informatycznej, której zajebistości
prawdopodobnie nie jestem w stanie pełni docenić, na profilach i
listach mieszkańców na stronie głównej wyświetlać jednak w formacie
określonym przez prawo (BXXXX).

Jeżeli nie będzie sprzeciwu - z chęcią podejmę dyskusję - to bardzo
proszę o wprowadzenie zmian po ustaniu zawieszenia na funkcji.