Re: Odezwa prezydencka ws. afery

Mądrość socjogramu odwiedziła nas w osobie Drogiego Lidera.
Pokój i narodowe pojednanie będą nam dane, ale tylko jeśli napiszemy:
„dziękuję towarzysz Drogi Lider”.
dziękuję towarzysz Drogi Lider!

Z przykrych rzeczy – towarzyszka Cenzorka się sama usunęła z listy.
Mam nadzieję, że to raczej tymczasowa podróż na pustynię Negev dla
przemyślenia, niż próba ucieczki przed procesem.
Mam nadzieję, że faktycznie nie jest to trwałe opuszczenie naszego
grona, niefortunne skoki ciśnienia i błędy zdarzają się wszystkim, mam
nadzieję, że to wszystko uda się rozwiązać bez strat osobowych.