Re: Identyfikatory wandejskie w nowej odsłonie

PLNA <polyna@...>

W dniu 27.03.2020 o 17:44, Tow. Radziecki pisze:

Chciałem nawet głośno zaprotestować w obronie Tradycji
Swoją drogą, co do tradycji – to nie jest tak, że w jakiś sposób chciałam tym wszystkim wystąpić przeciw tradycji – gdyby tak było, ustaliłabym format identyfikatorów jako https://wandystan.eu/u/196 albo podobnie – i co nam pan wtedy zrobisz? Wręcz przeciwnie, nowe identyfikatory w dość oczywisty sposób czerpią i nawiązują do tradycji, ale jednocześnie traktują tę tradycję w sposób rewolucyjny i wnoszą wartość dodaną nie tylko ponad nasze stare identyfikatory, ale też ponad identyfikatory istniejące w państwach burżuazyjnych.

I muszę powiedzieć, że bycie zawsze dwa kroki przed państwami monarchofaszystowskimi przynosi efekty – już kilka razy natrafiałam w różnych miejscach na komentarze typu „Wandystan stoi na wyższym poziomie rozwoju informatycznego”, czy „jestem pod wrażeniem wandejskiej myśli technicznej”. Oto ostatni przykład:

https://forum.leocja.org/viewtopic.php?p=1931#p1931

Zwróćcie uwagę na osobę autora tego komentarza.

--
PLNA
https://wandystan.eu/B196