Re: Identyfikatory wandejskie w nowej odsłonie

Helmut Walterycz

W dniu 30.03.2020 o 03:15, Tow. Radziecki pisze:
Swoją drogą, co do tradycji – to nie jest tak, że w jakiś sposób
chciałam tym wszystkim wystąpić przeciw tradycji – gdyby tak było,
ustaliłabym format identyfikatorów jako https://wandystan.eu/u/196 albo
podobnie – i co nam pan wtedy zrobisz?
Odwołam z funkcji za wprowadzanie zmian bez żadnych _uprzednich_
konsultacji? Przyznam, że jednym z problemów jakie mam z tą zmianą,
jest to, że została dokonana bez żadnego zwrócenia się zarówno do
zwierzchników (o to już mniejsza) ale i do społeczeństwa. Narzucanie
rozwiązań przez twórców kodu jest dość słabe.
Ej, ej. To nigdy tak nie działało, od czasów wczesnego Urbana ŻODYN KLdsI nie konsultował zmian w kodzie...

--

banany i słodkości