Dom Pracy i Idei dla byłych Ojców Świeckich i nie tylko

Helmut Walterycz

Towarzysze!

Na chwilę kontemplacji chciałem się udać do Baszty Radagasta, ale towarzysze słusznie wskazali że nie mam już różowej przepustki K0007, a Baszta cieszy się specjalnymi względami Ducha Świeckiego.

Udałem się więc do domu pracy twórczej Wandakabana, ale towarzysze artyści pracujący nad dobrostanem ludowej ojczyzny nie wpływali korzystnie na mój nastrój. Skorzystałem za to z zaproszenia klubu sportowego Biomasa Wandopol i siedzę w ich ośrodku obok centrali rybnej, ale to tylko dobra wola lokalnej podstawowej organizacji partyjnej KPS(w) - bo sportem wandyfikat nie zajmuje się jako żyw.

W związku z tym, ku chwale tow. Wandy i ludu pracującego miast i wsi, pragnę ogłosić założenie Społecznego Komitetu Budowy Domu Pracy i Idei dla Kandydatów Nauk i byłych Ojców Świeckich. To mają być warunki, które dadzą chwilę kontaktu z naturą i potrzebny spokój, aby w zgodzie z duchem wandyzmu-żenadyzmu prowadzić prace koncepcyjno-rozwojowe w oderwaniu od spraw bieżących.

Rozmawiałem z protonem Nowych Wandowic Wandosławem Cieśnińskim i razem uważamy że rzeczno-jeziorno-wzgórzowe bloki Nowych Wandowic to wspaniałe miejsce dla takiej pracy. Chcemy wzorować się na krótkotrwałym dreamlandzkim ośrodkiem Związku Twórców Postępowych w Morburgu z czasów którejś odwilży w '80tych:

https://asset.soup.io/asset/14878/9746_bd49_500.png

https://i2.wp.com/www.pilote-chasse-11ec.com/wp-content/uploads/2018/04/Roc-hotel-Bangui.jpg?fit=1644%2C1086&ssl=1

Wzywam was do dołączenia do Komitetu i nadsyłania propozycji rozwiązań przestrzenno-architektonicznych.

Niech żyją prace koncepcyjno-rozwojowe!

arcyżenadyn Wandoljubnn