Re: Mapa administracyjna v.1.4

Alojzy Pupka

pon., 1 cze 2020 o 16:20 Talerz <porcelanowyksiaze@...> napisał(a):

Daję 2 na 10 aby zmotywować do dalszych prac kartograficznych.
Ale że co konkretnie nie bangla, waszym porcelanowym zdaniem?
Jeśli miałbym się bardzo czepiać mapy tow. Radzieckiego, to myślę że
nazwom regionów/ułusów/oa można było nadać bardziej czytelną
hierarchię i w ogóle poeksperymentować z ich językiem wizualnym, ale
też nie mam tu jakiejś konkretnej diagnozy i recepty.
A, no i linia brzegowa na wysokości Krystynogrodu robi coś dziwnego
(pewnie przesunęła się lekko warstwa).
Drobne potknięcia w generalnie bardzo solidnej robocie. Fajerwerki
może nie strzelają, regiony „dziesiątkowe” to nie są, ale 2/10? xD

http://wandystan.eu/B51