Re: Mapa administracyjna v.1.4

Odpowiadając na post sprzed trzech miesięcy, super prezydent kurwo.

Jeśli miałbym się bardzo czepiać mapy tow. Radzieckiego, to myślę że
nazwom regionów/ułusów/oa można było nadać bardziej czytelną
hierarchię i w ogóle poeksperymentować z ich językiem wizualnym, ale
też nie mam tu jakiejś konkretnej diagnozy i recepty.
Kurde no, ja też. Widzę już, że w legendzie nie dodałem nazwy
subregionu. Generalnie zasada, że subregion jest minuskułą uważam za
słuszną, ale może jakieś rozróżnienie kolorystyczne dodać? Choć
wolałbym już nie wprowadzać więcej barw, mam wrażenie że ten szary
dobrze współpracuje z różnymi tłami. Może zmienić font? Mam słabość do
Pomocy Technicznej ale może czas wyjść poza strefę komfortu?

A, no i linia brzegowa na wysokości Krystynogrodu robi coś dziwnego
(pewnie przesunęła się lekko warstwa).
Nie wiem który punkt dokładnie macie na myśli, ale faktem jest że jest
tam trochę niepoprawnie - w jednym zbiega się graficznie granica
ułusu, subregionu i linia brzegowa a ponieważ robiłem to możliwie
łatwo i po prostu odcinałem kolejne ułusy subregiony od całości
terytorium to różne grubości obramowania miejscami nie są jedna na
drugiej a bardziej jedna obok drugiej, pogrubiając i zniekształcając
efekt końcowy. Próbowałem na szybko poprawić ale efekt był jeszcze
gorszy, więc na razie zostanie jak jest. Jak zrobicie tego wektora
którego obiecujecie to wtedy mogę przerobić całą warstwę właściwej
mapy od nowa, tym razem nieco dokładniej.