Re: Rozpierdol w Sarmacji i nowa unia

Orjon von Thorn-Surma

Well, ja bym się tak nie śpieszył z stwierdzaniem faktu, że upadamy (jako
Sarmacja) ;p Z pewnością sytuacja jest zupełnie nowa i Sarmacja po 23
października nie jest już - i nigdy nie będzie - taka sama.
Czy Unia przetrwa? Nie wiem, nie będę wyrokować. Życzę im powodzenia :)

wprd,
Orjon

pon., 26 paź 2020 o 19:20 Jezus Ipanienko <ekskomunik@gmail.com> napisał(a):

Zdyyyycha zdyyycha zdyyycha
Impeeeerium złaaaaa

W dniu pon., 26.10.2020 o 18:13 Tow. Radziecki <ks.radetzky@gmail.com>
napisał(a):

Czołem Obywatele,

U nas świecki spokój, a tymczasem w Sarmacji rozpierdol i ogólna
secesja prawie wszystkich części składowych (Baridas, Teutonia i
Sclavinia), a do tego współtworzą Unię Państw Niepodległych z
Dreamlandem. Dośc biedne forum można znaleźć pod adresem
http://uniapanstw.pl/, 2011 dzwonił i prosił żeby oddać mu jego
yoyonację.

Co o tym sądzicie? Zapisujemy się do nowej konfederacji?

PTR

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar