Dwa pomysły na stronę główną

Tow. Radziecki

Czołem Towarzysze,

Uśmiechając się do towarzyszy i towarzyszek bieglejszych
informatycznie - przydałby nam się na stronie głównej dwa gadżety:

a) Jakiś bardziej przystępny element promujący nasz inter-platformowy
Plac Żenady - skoro i tak sporo aktywności przeniosło się tam, to
można by tam ewentualnych wizytujących naszą stronę jakoś kierować.W
chwili obecnej info o nim jest na podstronie "Podstawowe informacje",
co jest niby blisko, ale jednak nie na wierzchu. Nie mówię jak
dokładnie należałoby wyeksponować, bo nie wiem co jest realne - może
niekoniecznie feed dołączony do obecnego przeskakujących feedów z
Wandei/Dreamlandu/LDMW/Edycji, ale najlepiej jakby coś co pozwalałoby
ocenić bieżącą aktywność (nie wiem jednak jakie są możliwości w
związku z wieloplatformowością i ograniczeniami mostku, zdaje się na
wiedzę techniczną);

b) coś czego brak trochę mi doskwiera od jakiegoś czasu, czyli
bardziej interaktywny kalendarz. Wiem że mamy przestrzeń w SSW
(https://wandystan.eu/w/Kalendarz::Strona_główna), którą w sumie
postarałbym się przy okazji rozbudować i pouzupełniać, ale fajnie
byłoby mieć na stronie głównej gadżecik przypominający o np.
nadchodzących świętach, rocznicach pamiętnych wydarzeń itp. A nuż
kogoś przypomnienie o tradycji natchnie do jakiegoś posta na LDMW czy
artykułu w Wandei Ludu? Plus jakby trochę ich wpisać to ładnie
ilustrowałoby to nasz dorobek historyczny.