Re: Wandystan: Nazwa burmistrza miasta

gloniasz <gloniasz@...>

----- Original Message -----
From: "khandkruper" <khand@...>

co myslicie o kwadrylionach

np :
Kwadrylion Precelkhandy
Kwadrylion Genosse-Wanda-Stadt
Kwadrylion Winnicy
(bylby K.Szczucki albo Sobczak - w zaleznosci od wynikow wyborow - z
dwuwladza na poziomie gminnym trzeba skonczyc) ewentualnie

Kwandrylion - czyli taki burmistrz
Buduar Abazurowy - jako taki komisarz polityczny...

Bo robiac przerwe - robie baze funkcjonariuszy publicznych ;d Coby
tylko zmieniac w bazie danych a skrypcik sam pisalby na stronie
funkcjonariuszy + dodatkowo robil historyczna liste funckjonariszy z
datami i tak dalej ;d

Moze macie inne pomysly. Czakam na akceptacje.
Tak, ja mam. Mer. To jest to! A jeszcze lepiej by by�o jakby to zale�a�o od miasta. Nie r�bmy cyrku z abu..abu...bleeeeeeeeee....

gloniasz

Najlepsze auto, najlepsze moto... >>> http://link.interia.pl/f1841