Re: Polityka wizowa Wandystanu

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 11.04.2018 o 11:56, Jezus Ipanienko pisze:
ukryciem treści systemowych dla osób niezalogowanych, dzięki czemu żaden monarchofaszystowski szpieg lub dywersant nie będzie zbierał informacji z Wandystanu bez naszej wiedzy i zgody.
Teraz to dywersantem jesteście wy. Serio? Ukrywać? Żeby już żaden pies z kulawą nogą nie zajrzał do Wandystanu? Towarzyszu, może tego nie wiecie, ale ja np. zarejestrowałam się w Wandystanie właśnie dlatego, że mogłam czytać treści systemowe i spodobała mi się przedstawiona w nich kultura i poczucie humoru. Inaczej by mnie tu nie było.

Nie wspominając o tym, że nie po to tworzyłam np. SSW v3 żeby go gdziekolwiek ukrywać. Wręcz przeciwnie, chciałam żeby był on wizytówką Wandystanu w v-świecie i pokazywał to jak jesteśmy zajebiści.

Ukrycie treści uniemożliwi także indeksowanie naszych stron przez wyszukiwarki; osadzone w stronach MW dane RDF też staną się bezużyteczne.

Tak więc sory, ale nie.

Oprócz powyższych można zastanowić się nad wprowadzeniem obowiązku paszportowego dla obywateli i mieszkańców Wandystanu, co w praktyce oznaczałoby przedstawienie danych mieszkańca w rejestrze w formie fajnej książeczki paszportowej (wzory są już częściowo gotowe).
Uładnienie strony z danymi mieszkańca jest jednym z moich priorytetów (dodanie tam awatarów i systemu mundurowego też), ale wygląd musi pasować do reszty strony.

PS. Och, i polecam także towarzyszowi przeanalizowanie wpływu ukrycia treści stron na implementację i realizację celów ledwie co ratyfikowanego traktatu nowobananopesztańskiego.