Date   
Re: Dotychczasowe prace :

khandkruper <khand@...>
 

--- In wandystan@..., Królikotapir <sami-hypia@t...>
wrote:

Będzie rządził.

Myślę, że Mandragorzy powinni tylko pilnować czy nikt państwa nie
rozpieprza, a poza tym nie utrudniać Prezydentowi rządzenia.
Umożliwi to
szerszy wpływ wyborców na proces decyzyjny niż np w Sarmacji, gdzie
z
wolnościami światopoglądowymi kiepsko. W moich marzeniach Prezydent
nie jest
ograniczany przez Mandragorów w swych działaniach, w końcu i tak to
Mandragorzy dysponują władzą demiurgiczną. Obyśmy pozostawili władzy
ludowej
wolną wolę.

m.w-k.
Dokladnie tak to wymyslilem (za namowa Szlachetnego Mandragora
Socjogramu) w konstytucji. Uprawnienia nasze sa niamale - ale gownie
niszczace< czyli np. odwolania i glowo-panstwowe np nadawanie tytulow
szlacheckich tfu spolecznych. No i mozliwosc wprowadzenia stanu
wyjatkowego jakby wlasnie doszlo do rozpieprzania o ktorym mowi
Mandragor Socjogramu. Natomiast nam rzadzic sie nie chce! chcemy stac
z boku i obserowac a ingerowac tylko w szczegolnych wypadkach.

Khand

Flaga

khandkruper <khand@...>
 

--- In wandystan@..., Królikotapir <sami-hypia@t...>
wrote:

Poszlo, Wielki Mandragorze.
Doszlo Prześwietny Tytanie Pracy
http://www.wandystan.work.only.pl/flaga.gif

Tow. Marcusler

khandkruper <khand@...>
 

Podobno napisals hymn dla SRLD. Czy mozesz mi go przyslac na maila
albo cos w tym stylu. Czy byly do niego slowa?

Khand
Mandragor Jutrzenki

Re: Wandystan: Flaga

MarcusleR <marcusler@...>
 

Hello khandkruper,

Thursday, December 2, 2004, 11:31:09 PM, you wrote:


k> Doszlo Prze�wietny Tytanie Pracy
k> http://www.wandystan.work.only.pl/flaga.gif

To jest FYROM kurde!

***
Marcusler

Re: Wandystan: Tow. Marcusler

MarcusleR <marcusler@...>
 

Hello khandkruper,
Thursday, December 2, 2004, 11:58:49 PM, you wrote:


k> Podobno napisals hymn dla SRLD. Czy mozesz mi go przyslac na maila
k> albo cos w tym stylu. Czy byly do niego slowa?

Nie ma dla niego s��w i pewnie nie b�dzie, no chyba, �e kto� jest
taki elo i uda mu si� dopasowa� s�owa do NIEZWROTKOWEJ :) "melodii".
A hymn idzie na priv.


***
Marcusler

witam

Krzysiek <krzyss86@...>
 

Witajcie,

Wanie zrzekem si funkcji sdziego Sdu Najwyszego Sarmacji. Zrezygnowaem rwnie z sarmackiego obywatelstwa. Aktualnie swoj wirtualn przyszo wi z Wandystanem.


Krzysiek Szczucki

Re: Wandystan: Flaga

khandkruper <khand@...>
 

--- In wandystan@..., MarcusleR <marcusler@t...> wrote:
Hello khandkruper,

Thursday, December 2, 2004, 11:31:09 PM, you wrote:


k> Doszlo Prześwietny Tytanie Pracy
k> http://www.wandystan.work.only.pl/flaga.gif

To jest FYROM kurde!
No wlasnie. Moze zmienic ?

Re: witam

khandkruper <khand@...>
 

--- In wandystan@..., "Krzysiek" <krzyss86@w...> wrote:
Witajcie,

Właśnie zrzekłem się funkcji sędziego Sądu Najwyższego Sarmacji.
Zrezygnowałem również z sarmackiego obywatelstwa. Aktualnie swoją
wirtualną przyszłość wiążę z Wandystanem.
Bardzo dobrze. Potrzeba nam szeroki mas ludowych walczacych o wolnosc
tak jak Ty i tow. Sobczak!

Niedlugo wystosujemy stosowna rezolucje z Michasiem.

Khand

Konkurs na flage

khandkruper <khand@...>
 

Jezeli mozecie to przyslijcie mi na maila projekt flagi. Najlepsza
zostanie wybrana przez mandragorow - ale prawdopodobnie - jesli
Mandragor Socjogramu nie bedzie mial nic przeciw - zostanie poddana
osądowi ludu. Natazie jest jedna flaga ala-FYROMacedonia.

Khand

Re: Konkurs na flage

khandkruper <khand@...>
 

--- In wandystan@..., "khandkruper" <khand@t...> wrote:

Jezeli mozecie to przyslijcie mi na maila projekt flagi. Najlepsza
zostanie wybrana przez mandragorow - ale prawdopodobnie - jesli
Mandragor Socjogramu nie bedzie mial nic przeciw - zostanie poddana
os±dowi ludu. Natazie jest jedna flaga ala-FYROMacedonia.
ps : wygrany projekt otrzyma nagrode pieniezna. Poki nie ma ustawy
mozemy takow± zrobiæ :D Powiedzmy - 100 en.

Khand

Re: Wandystan: Re: witam

Michał Sobczak <ramzes@...>
 

-----Original Message-----
From: khandkruper [mailto:khand@...]
Sent: Friday, December 03, 2004 8:59 PM
To: wandystan@...
Subject: Wandystan: Re: witam

Bardzo dobrze. Potrzeba nam szeroki mas ludowych walczacych o
wolnosc
tak jak Ty i tow. Sobczak!
Ja również witam Szanownych Towarzyszy... Jak zapewne Panowie wiedzą,
również złożyłem rezygnację ze sprawowanych przeze mnie funkcji...


--
Tow. Michał Sobczak
ramzes@...
gg:3186643
ICQ:331193240

Chetni do miast :

khandkruper <khand@...>
 

1.Kazdy z zapisanych na liste moze zalozyc swoje miasto.
W tej chwili bedą dwa miasta :

a) Wandopolis - stolica mandragoratu (pod rzadem centralnym)
b) Precelkhanda - miasto moje i precelika

Jesli ktos chce miasto to spox. Przydalo by sie ze 4-ty to by to
ulatwilo mi tworzenie systemu gospodarczego.
Mysle ze miasta to najbardziej naturalny podzial administracyjny o
prowincjach nalezy pomyslec pozniej.

Khand

Wandystan: Re: witam

khandkruper <khand@...>
 

--- In wandystan@..., Michał Sobczak <ramzes@m...> wrote:
również witam Szanownych Towarzyszy... Jak zapewne Panowie
wiedzą,
również złożyłem rezygnację ze sprawowanych przeze mnie funkcji...
elo ziom!
Khand

miasto

Krzysiek <krzyss86@...>
 

Razem z Towarzyszem Micha�em prosimy o wpisane nowych miast, miasta
"Winnica".

Krzysztof Szczucki

Propozycja rezolucji mandragorów

khandkruper <khand@...>
 

Wasza Wysokość Mandragorze Jutrzenki
Jaśnie Oświeceni Dekameronowie
Towarzysze - Sarmaci Wandyjscy.

Proponuje przyjecie rezolucji - w ktorej wladze naczelne tworzacego
Mandragoratu Wandystanu jednoglosnie (obaj mandragorzy i obaj
dekameronowie wszechczasu)
1) uznaja osiagniecia sedziow Szczuckiego i Sobczaka w obronie
konstytucyjnej integralnosci naszej Ukocznej Ziemi Sarmackiej.
2) wyraza glebokie oburzenie odwolaniem w/w panow z funkcji sarmackich
3) wyraza zadowolenie z osiedlenia sie M.S i K.Sz na ziemi
wandyjskiej.

Powyzszy tekst moglby moze zredagowac Najwiekszy Jezykoznawca
Mandragor Socjogramu.

Khand
Mandragor Jutrzenki

Jade do Torunia

khandkruper <khand@...>
 

na spotkanie sarmackie... jako jedyny wandyjczyk :) bede dbal o
interesy naszej ludowej ojczyzny. Miedzy innymi rozmawial o nawiazaniu
stosunkow dyplomatycznych z Ksieciem Piotrem Mikolajem.
Prosze Michasia zeby ozywial dyskusje - jest nas na tyle malo ze bez
inicjowania dyskusja siądzie...Tak trzeba chyba z 15 osob aktywnych
zeby lista byla samonakręcająca się :)

W kazdym razie jak wracam robie strone i oglaszamy niepodleglosc.

Khand
Mandragor Jutrzenki

Re: Propozycja rezolucji mandragorów

khandkruper <khand@...>
 

--- In wandystan@..., "khandkruper" <khand@t...> wrote:

Wasza Wysokość Mandragorze Jutrzenki (Socjogramu uczywiscie)
Khand

Re: Wandystan: Propozycja rezolucji mandragorów

Michał Sobczak <ramzes@...>
 

-----Original Message-----
From: khandkruper [mailto:khand@...]
Sent: Friday, December 03, 2004 9:22 PM
To: wandystan@...
Subject: Wandystan: Propozycja rezolucji mandragorów

2) wyraza glebokie oburzenie odwolaniem w/w panow z funkcji
sarmackich
Może ja wyjaśnię troszeczkę sprawę. Wyglądało to tak: wczoraj na
Liście Dyskusyjnej Izby Senatorskiej pojawił się Książęcy wniosek o
odwołanie Tow. Krzyśka ze stanowiska sędziego. Dzisiaj odbywa się nad
nim głosowanie (na razie wszyscy ZA). O tym nie wiedzieliśmy do
godziny 19:47. Kilka minut wcześniej otrzymałem od Marszałka Izby
pytanie, czy popieram strajk ogłoszony przez Krzyśka, co oczywiście
potwierdziłem i napisałem, że nie jest to właściwie istotne, ponieważ
po wydaniu jednego wyroku II instancji (który w obecnym stanie, rzecz
jasna olewam), złożę rezygnację. Jednak Książę był szybszy i o
godzinie 20:08 złożył w IS wniosek o odwołanie mnie z funkcji
Sędziego, a dwie minuty później odwołał mnie z funkcji Prezesa. W tym
czasie, moja rezygnacja była już w trakcie pisania (jak z resztą
Krzyśka zapewne), ale Książę niestety był szybszy... Tak więc, JESZCZE
nie zostaliśmy odwołani, ale jest to już wyłącznie kwestia czasu...


--
Tow. Michał Sobczak
ramzes@...
gg:3186643
ICQ:331193240

Re: Wandystan: Propozycja rezolucji mandragorów

Krzysiek <krzyss86@...>
 

Ja Towarzysze widz�c wniosek ksi�cia do IS sam z�o�y�em rezygnacj� zar�wno z
s�dziego jak i obywatelstwa.

Towarzysz Krzysiek Szczucki

Re: Wandystan: Propozycja rezolucji mandragorów

khandkruper <khand@...>
 

--- In wandystan@..., Michał Sobczak <ramzes@m...> wrote:

Może ja wyjaśnię troszeczkę sprawę. Wyglądało to tak: wczoraj na
Liście Dyskusyjnej Izby Senatorskiej pojawił się Książęcy wniosek o
odwołanie Tow. Krzyśka ze stanowiska sędziego. Dzisiaj odbywa się
nad
nim głosowanie (na razie wszyscy ZA). O tym nie wiedzieliśmy do
godziny 19:47. Kilka minut wcześniej otrzymałem od Marszałka Izby
pytanie, czy popieram strajk ogłoszony przez Krzyśka, co oczywiście
potwierdziłem i napisałem, że nie jest to właściwie istotne,
ponieważ
po wydaniu jednego wyroku II instancji (który w obecnym stanie,
rzecz
jasna olewam), złożę rezygnację. Jednak Książę był szybszy i o
godzinie 20:08 złożył w IS wniosek o odwołanie mnie z funkcji
Sędziego, a dwie minuty później odwołał mnie z funkcji Prezesa. W
tym
czasie, moja rezygnacja była już w trakcie pisania (jak z resztą
Krzyśka zapewne), ale Książę niestety był szybszy... Tak więc,
JESZCZE
nie zostaliśmy odwołani, ale jest to już wyłącznie kwestia czasu...
Dziwi mnie akurat glosowanie sarmackich senatorow - bo dla mnie sprawa
byla oczywista. Zostala zlamana kontytucja. Ale jak widac odejscie
moje i michasia ze stanowiska okazalo sie sluszne. Dosc juz mam ludzi
pokroju co poniektorych. Jakos nawet nie bylo slowa podziekowania - a
moim zdaniem powinno nawet jesli ksize uprarl sie na odejscie -
odejscie honorowe rozwiazanie - czyli zezwolenie na dymisje -
podziekowanie - za DOSKONAŁE i terminowe prowadzenie spraw - bo sad w
koncu zyl. Zreszta zobaczymy jak bedzie wygladala sarmacja bez Was
beze mnie i bez michasial. Z niktym udzialem reszty KPSu i Precelika.
To nie jest tylko 8 osob. To jest 8 aktywnych mieszkancow z ktorych
kazdy zrobil duzo dla Ojczyzny.

Wandystan nie jest tworzeniem panstwa od postaw. Konstytucja stanowi
wyraznie - jestesmy narodem sarmackim ktory w poszukiwaniu wolnosci
osiadl na wyspie Wandei. I reprezentuje sobą ideologie towarzysza
Wandy. Pomijajac juz komunistyczne frazesy - ktore jak wiadomo sa
czesci kultury wandyjskiej - mozna uznac wandyzm za postawe pelna
zdrowej tolerancji dla poczucia humoru, dla czegos innego niz
reprezentowane jest od dluzszego czasu na LDKS. Szkoda ze Ksiaze woli
taka postawe - postawe systemowstwa, pseudopowagi i jak sie okazalo -
calkowitej uleglosci.

My jako mandragorzy - oddamy - poza naprawde oczywistymi przykladami
cala wladze w rece Ludu - ktory wybierze prezydenta. Uosabiajac
odpowiednik monarchy - bedziemy tylko "monarchami" w stopniu
minimalnym - czyli stanow wyjatkowych i zarzadu zapisu do panstwa i
stron internetowych. Cala polityka bedzie nalezala do Ludu - czyli do
nas wszystkich tutaj obecnych i do wszystkich ktorzy do Wandystanu sie
zapisza.

Nie chcemy wystepowac przeciwko Ksiestwu Sarmacji. Caly czas stanowimy
Narod Sarmacki. Silny Wandystan moze tylko wzmocnic Sarmacje - nie
jako ksiestwo ale jako kraj - narodu sarmackiego.

Alez podniosle to zem napisal :)
Khand