Date   
Re: heh

Jezus Ipanienko
 

^ Pisanie na dotykowym czegokolwiek zimą w rękawiczkach
A chuj niech mi palce odmrozi XD (czapkins_fejs.jpg)

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Re: [Ekskomunik] Outcast.mp3

Alojzy Pupka
 

śr., 30 sty 2019 o 17:04 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Na cierpienia mebli monopol mam na razie ja
Pozdrowienia od łóżka xD

(dopóki Radziecka nie wróci).
Prezerwatywka, odpisz, proszę :<

--
z socjalistycznym pozdrowieniem
ppłk Pupka

„Głównego źródła zła należy doszukiwać się w liberalizacji
poglądów i stanowisk odnośnie szeregu ważnych spraw.
I to zło musimy wykorzenić od podstaw.”
– Enwer Hodża na IV plenum KC APP

Re: Ej, dreamlandzka korona Kilofowa jest na Wikipedii~!

Alojzy Pupka
 

śr., 30 sty 2019 o 17:21 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Mam pewne podejrzenia (choć głowy nie dam), że na czele PEJŻ może
nawet wciąż stać formalnie pewien (tfu!) MONARCHA.
Dowódcą PEJŻ* jest, jak podaje rejestr
<https://wandystan.eu/w/SAL::Rejestr>, tow. Wander. Monarchą zdaje nie
jest już od dłuższego czasu.
Miałem na myśli, oczywiście, BYŁEGO monarchę. Sorry że nie zaznaczyłem.

Przydałoby się wyznaczyć nowego dowódcę i przeprowadzić zaproponowane
przez tow. Anarchię procedury. Droga Liderszo?
To nie ja jestem dowódczynią SAL.
Radziecka jest nieaktywna, więc tak jakby pełnicie jego obowiązki w
razie potrzeby, co nie? W końcu ktoś musi stać na czele i nas bronić,
jakby nas napadło Udzielne Księstwo Zakonu Templariuszy.

Nawet jakby była, to uważam że z dowództwem oddziałów jest jak z
obywatelstwem – dopóki ktoś sam z niego nie zrezygnuje, nie powinien być
wywalany ze stolca. No chyba że jest ktoś kto jest chętny to dowództwo
przejąć i nie spotka się ze sprzeciwem inkumbenta.

To co robił Radziecki, z przenoszeniem żołnierzy do rezerwy i
odbieraniem im dowództw oddziałów, było i jest moim zdaniem dość
chujowe^W^Wbłędem.
~
Imho to jednak nie do końca to samo. Niby dowództwo oddziałów to
jeszcze bardziej czysty erpeg, niż cokolwiek innego co tu robimy, więc
w sumie nie ma co przykładać to tego Wanda wie jakiej wagi, ale to
jednak oficjalna, państwowa funkcja. Obywatelstwo to trochę co innego.

* Spelczeker chciał mi poprawić to na PEJS, lol.
Kurde, a byłem pewien że Pornosocjalistyczne Еврейские Jednostki
Specjalne pozostają jak na razie tajnym projektem dowództwa. SB
powinna zainteresować się tym S. Pelczekerem...

--
z socjalistycznym pozdrowieniem
ppłk Pupka

„Głównego źródła zła należy doszukiwać się w liberalizacji
poglądów i stanowisk odnośnie szeregu ważnych spraw.
I to zło musimy wykorzenić od podstaw.”
– Enwer Hodża na IV plenum KC APP

Re: Ej, dreamlandzka korona Kilofowa jest na Wikipedii~!

Polyna
 

On Thu, Jan 31, 2019 at 01:56 AM, Alojzy Pupka wrote:

Miałem na myśli, oczywiście, BYŁEGO monarchę. Sorry że nie zaznaczyłem.
Co było a nie jest nie pisze się w rejestr. A w szczególności w rejestr SAL.

Radziecka jest nieaktywna, więc tak jakby pełnicie jego obowiązki w
razie potrzeby, co nie?
Hm, nie mam pojęcia. Może?

Imho to jednak nie do końca to samo. Niby dowództwo oddziałów to
jeszcze bardziej czysty erpeg, niż cokolwiek innego co tu robimy, więc
w sumie nie ma co przykładać to tego Wanda wie jakiej wagi, ale to
jednak oficjalna, państwowa funkcja.
Nadal nie planuję i nie uważam żeby należało tu cokolwiek komukolwiek odbierać. Nawet gdyby na czele PEJŻu stał Czekan.

SB powinna zainteresować się tym S. Pelczekerem...
Szlomo Pelczeker to dobry towarzysz i obywatel. Leave him alone.

--
Polyna

Re: [Ekskomunik] Outcast.mp3

Polyna
 

On Thu, Jan 31, 2019 at 01:32 AM, Alojzy Pupka wrote:

Prezerwatywka, odpisz, proszę :<
Pls answer s-s-s-s-senpai ;_;.

--
Polyna

Re: heh

Bruthus Perun
 

czw., 31 sty 2019 o 00:14 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

A chuj niech mi palce odmrozi XD (czapkins_fejs.jpg)
Patrzę na prognozy, za okno mojego perunmobilu pancernego i może Wam i
chuja odmrozi, ale chyba nie w Wandystanie.

Achuj!

--
Perun



--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar



Re: heh

Alojzy Pupka
 

czw., 31 sty 2019 o 10:45 Bruthus Perun <bruthus@...> napisał(a):

Patrzę na prognozy, za okno mojego perunmobilu pancernego i może Wam i
chuja odmrozi, ale chyba nie w Wandystanie.
https://media.wandystan.eu/mapy/mapa_wandystanu_temperatura_w_styczniu.png

Jak widzimy, w górzystych regionach Precelii, bywa często całkiem
mroźnie. W Przemysławoprzybyłowsku Wandejskim nawet w lipcu czasami
bez swetra się nie obędzie. Z czego wnoszę, że tow. Ipanienko
zakończył już pobyt w ośrodku Engels III, albo jest na przepustce – bo
w południowej Precelii akurat na temperaturę nie ma co narzekać!

--
z socjalistycznym pozdrowieniem
ppłk Pupka

„Głównego źródła zła należy doszukiwać się w liberalizacji
poglądów i stanowisk odnośnie szeregu ważnych spraw.
I to zło musimy wykorzenić od podstaw.”
– Enwer Hodża na IV plenum KC APP

Re: Ej, dreamlandzka korona Kilofowa jest na Wikipedii~!

Alojzy Pupka
 

czw., 31 sty 2019 o 09:17 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Miałem na myśli, oczywiście, BYŁEGO monarchę. Sorry że nie zaznaczyłem.
Co było a nie jest nie pisze się w rejestr. A w szczególności w rejestr SAL.
Nie robię z tego wielkiego zarzutu, ale to wciąż dość zabawne, przyznacie ;-)

SB powinna zainteresować się tym S. Pelczekerem...
Szlomo Pelczeker to dobry towarzysz i obywatel. Leave him alone.
Zdradza sekrety państwowe, a z tego co mi doniesiono, ma też w
zwyczaju przeszkadzać w pracach redakcyjnych. Szpieg i dywersant –
oddać pod sąd.

--
z socjalistycznym pozdrowieniem
ppłk Pupka

„Głównego źródła zła należy doszukiwać się w liberalizacji
poglądów i stanowisk odnośnie szeregu ważnych spraw.
I to zło musimy wykorzenić od podstaw.”
– Enwer Hodża na IV plenum KC APP

Re: Prezydencka kadencja

Alojzy Pupka
 

On Mon, Jan 28, 2019 at 05:26 PM, Jezus Ipanienko wrote:

Towarzyszki i Towarzysze, właśnie żem zauważył, że technicznie kadencja tow. Polyny na stolcu prezydenckim powinna była minąć 27 XI 2018. (...)

No i co z tym robimy?

-- ppłk Pupka

Re: Prezydencka kadencja

Polyna
 

W dniu 31.01.2019 o 16:32, Alojzy Pupka pisze:
No i co z tym robimy?
A ktoś chce ode mnie ten stolec? Możemy zrobić wybory jeżeli znajdzie się ktoś kto ma więcej chęci do roboty niż ja.

--
Paulina Laura Emilia

Re: Prezydencka kadencja

Ola Kaarina Isadora Hughson
 

Not anymore..

czw., 31 sty 2019, 16:40: Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 31.01.2019 o 16:32, Alojzy Pupka pisze:
No i co z tym robimy?
A ktoś chce ode mnie ten stolec? Możemy zrobić wybory jeżeli znajdzie
się ktoś kto ma więcej chęci do roboty niż ja.

--
Paulina Laura Emilia



Re: Prezydencka kadencja

Alojzy Pupka
 

czw., 31.01.2019, 16:40: Polyna <polyna@...> napisał(a):

No i co z tym robimy?

A ktoś chce ode mnie ten stolec? Możemy zrobić wybory jeżeli znajdzie
się ktoś kto ma więcej chęci do roboty niż ja.
Szczerze to wątpię w kontrkandydatów i nie miałem zamiaru jakoś specjalnie
wzywać do wyborów – ale coś jednak z tą sytuacją powinniśmy zrobić. Padły
propozycje zmiany systemowej, myślę że wszystkie są do rozważenia. Doraźnie
można np. podjąć uchwałę w sprawie przedłużenia kadencji. O tego rodzaju
działania mi chodziło.

Re: Prezydencka kadencja

Jezus Ipanienko
 

No ja jestem już po dwóch pełnych kadencjach. Wypełniałem swoje
obowiązki wobec Matczyzny najlepiej jak umiałem, no ale nie byłem
najlepszym preziem MW tak więc nie spieszy mi się po stołki. ,_,

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Re: [Ekskomunik] Outcast.mp3

Jezus Ipanienko
 

Prezerwatywka, odpisz, proszę :<
Pls answer s-s-s-s-senpai ;_;.
I co, odpisał?

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Re: [Ekskomunik] Outcast.mp3

Polyna
 

W dniu 04.02.2019 o 19:41, Jezus Ipanienko pisze:
I co, odpisał?
A widzisz żeby gdziekolwiek to zrobił?

--
Paulina Laura Emilia

Re: heh

Jezus Ipanienko
 

A zmieniając nieco temacik tzn. wracając do poprzedniego

Ja słyszałam tylko że to penisy od nagisy.
Pamiętam Erbokę, 2edgy4me. Coś z tego jeszcze zostało w internetowych
archiwach? Chętnie bym se czytnął coś od tych cool kids of
micronations.

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Meh

Jezus Ipanienko
 

Styczeń był zajebisty, a tu początek lutego i tak chujowo nam idzie.

Spamujmy, Towarzyszki, spamujmy, Towarzysze.

Nie no, piszmy konstruktywnie. Ale piszmy coś. Dwa. Trzy.

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Re: heh

Ola Kaarina Isadora Hughson
 

Ja zostałam

pon., 4 lut 2019, 19:44: Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

A zmieniając nieco temacik tzn. wracając do poprzedniego

Ja słyszałam tylko że to penisy od nagisy.
Pamiętam Erbokę, 2edgy4me. Coś z tego jeszcze zostało w internetowych
archiwach? Chętnie bym se czytnął coś od tych cool kids of
micronations.

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar



Re: Meh

Polyna
 

W dniu 04.02.2019 o 19:46, Jezus Ipanienko pisze:
Styczeń był zajebisty, a tu początek lutego i tak chujowo nam idzie.
Spamujmy, Towarzyszki, spamujmy, Towarzysze.
Nie no, piszmy konstruktywnie. Ale piszmy coś. Dwa. Trzy.
https://u.wandystan.eu/ibcbof.png

--
Paulina Laura Emilia

Re: Prezydencka kadencja

Alojzy Pupka
 

pon., 4 lut 2019 o 19:41 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):
No ja jestem już po dwóch pełnych kadencjach. Wypełniałem swoje
obowiązki wobec Matczyzny najlepiej jak umiałem, no ale nie byłem
najlepszym preziem MW tak więc nie spieszy mi się po stołki. ,_,
Ja tam w ogóle nie ogłaszałbym jakiegoś wielkiego poszukiwania
kandydatów – mamy w końcu bardzo dobrą Wrezydentkę. Ale warto
zastanowić się, jak to zalegalizować, jaką ustalić na przyszłość
regułę. Na ten moment najbardziej mi pasuje wizja pozostawienia
określonej czasowo kadencji i lekkiego przeformułowania reguł
wyborczych, dopasowania ich do realnej sytuacji, która jest taka że
tłumy się na stołek nie pchają, a z pracy Liderszy jesteśmy
zadowoleni. Widziałbym zatem sezonowo (co kadencję) ogłaszany moment
zgłaszania kandydatów, a w razie braku zgłoszeń proste głosowanie nad
wotum zaufania w Churale.

Albo, ewentualnie, przywrócenie urzędu Mandragora (Mandragorki).

--
z socjalistycznym pozdrowieniem
ppłk Pupka

„Głównego źródła zła należy doszukiwać się w liberalizacji
poglądów i stanowisk odnośnie szeregu ważnych spraw.
I to zło musimy wykorzenić od podstaw.”
– Enwer Hodża na IV plenum KC APP