Topics

Info na stronie Gierka

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Edited

Czołem Wandystan,

Przydałoby się w SKOKu w opisie Gierka (u góry https://skok.wandystan.eu/index.php?s=gierek) dopisać aktualny status tego medium komunikacji, co by ludzie nie byli zdziwieni, że nic/niewiele się tam dzieje (jak towarzysz Talerz).

Sam zaktualizowałem już info na https://wandystan.eu/w/Main::Podstawowe_informacje. Przekopiowałem i zaktualizowałem też brakującą podstronę https://wandystan.eu/w/Main::LDMW

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Ja!

[Edited Message Follows]
Przetestowałem edytowanie wiadomości w interfejsie, jak widać ponawia
wiadomość również na mailingu. Bez sensu trochę - czy w konfiguracji
nie ma jakiejś opcji, że edycja nie wiąże się z wysyłaniem
jednocześnie tej samej wiadomości, tylko z poprawką na stronie LDMW?

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 16.04.2018 o 09:51, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
czy w konfiguracji
nie ma jakiejś opcji, że edycja nie wiąże się z wysyłaniem
jednocześnie tej samej wiadomości, tylko z poprawką na stronie LDMW?
Nie, nie ma.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Paulina!

Nie, nie ma.
No trudno, co poradzisz.

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 16.04.2018 o 09:28, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
Przydałoby się w SKOKu w opisie Gierka (u góry https://skok.wandystan.eu/index.php?s=gierek) dopisać aktualny status tego medium komunikacji
Hm, tylko jak.

Może napisać, że obecnie jest to jedynie pomocnicze miejsce i wrzucić tam jakąś wzmiankę o LDMW?

co by ludzie nie byli zdziwieni, że nic/niewiele się tam dzieje (jak towarzysz Talerz).
Tow. Talerz akurat wie że przeszliśmy na listę, sam w Winktown informował o tym że ją testowaliśmy. Nikt też raczej nie będzie próbował wchodzić na Gierka z przekonaniem że tam jest główne miejsce dyskusji skoro na naszej głównej nie ma żadnej wzmianki o Gierku.

(ani o SKOK-u, chociaż może powinna być skoro nikt poza mną nie chce go wyłączać)

W dniu 16 kwietnia 2018 09:51 użytkownik Prezerwatyw Tradycja
Radziecki <@PTR> napisał:

[...]
Imho to akurat poprawne zachowanie. Skoro edytujesz, to znaczy że
chcesz coś zmienić, finalna ma być wersja po edycji. A ponieważ
została już wcześniej zapostowana na stronie i dalej poszła do
odbiorców mejlem wersja z błędem, to chcesz chyba żeby dotarła do nich
również errata?

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Pupka!

[...]
Czasami tak, czasami nie. Jeżeli np. nacisnąłem wyślij niechcący w
pisaniu połowy posta to oczywiście, że chcę żeby poszła później
zmodyfikowana wersja (choć w przeszłości po prostu pisało się
kolejnego maila). Ale jeżeli - tak jak w tym odnośnym przypadku - nie
załączył się podpis, który jak myślałem ustawiłem automatycznie żeby
się załączył i który w edycji dopisałem, to nie widzę powodu żeby
floodować współobywateli pierdołą, bo i tak wiedzą z nagłówka kto
wysłał, a chciałem tylko poprawić estetykę maila dla przyszłych
badaczy archiwów. Ale rozumiem, że automatycznie system nie może tego
rozróżnić, raczej przydałaby się funkcja wyboru dla poprawiającego.

W dniu 17.04.2018 o 08:58, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
Czołem Pupka!

[...]
Radziecka, nie twórz zbędnych bytów. Ilu towarzyszy musi poprawać ile postów w statystycznym roku wandowym? Jebłeś się to jebłeś, zdarza się.

(-)ex Prezydent Rządu Ludowego

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 17.04.2018 o 08:58, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
raczej przydałaby się funkcja wyboru dla poprawiającego
Np. między przyciskiem „Save And Send To Group” a „Save Without Sending”.

Czekaj, taka już jest…

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Paulina!

Np. między przyciskiem „Save And Send To Group” a „Save Without Sending”.
Czekaj, taka już jest…
Może u Ciebie. Ja mam tylko to pierwsze :)

https://u.wandystan.eu/wwcrui.jpg

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Walterycz!

Radziecka, nie twórz zbędnych bytów. Ilu towarzyszy musi
poprawać ile postów w statystycznym roku wandowym?
Jebłeś się to jebłeś, zdarza się.
Przynajmniej miałeś pretekst do napisania na LDMW.

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 18.04.2018 o 15:28, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
Może u Ciebie. Ja mam tylko to pierwsze :)
https://u.wandystan.eu/wwcrui.jpg
WTF

A, kara za to że po kreskach nie ma spacji.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Heja Paulina!

WTF
Może opcja tylko dla adminacji? :)

A, kara za to że po kreskach nie ma spacji.
Może nie przechodzi przez LD, w mailu mam ze spacją.