Wandystan: Politechnika Precelkhandzka

ANP <grzegorzdstunza@...>

2011/10/13 Anestezy Bukakke-Krupni˝ski <bukakke-krupninski@o2.pl>

Towarzysze,

Chŕtnie bym siŕ ni▒ zaj▒│, prowadz▒c w jej ramach WPiF[1].
Jak kto ma co przeciw - niech mˇwi teraz albo zamilknie
na wieki.

[1] Wydzia│ Prawa i Farmacji

Mo┐e co mi siŕ myli, ale nie pamiŕtam kiedy politechnika funkcjonowa│a. I
kiedy zajmowa│ siŕ ni▒ chyba Wasz ulubiony mandragor senior.

--
ANP

Anestezy Bukakke-Krupniński <bukakke-krupninski@...>

Dnia 13 października 2011 22:44 ANP <grzegorzdstunza@gmail.com> napisał(a):

2011/10/13 Anestezy Bukakke-Krupniński <bukakke-krupninski@o2.pl>

Towarzysze,

Ch─Ötnie bym si─Ö ni─ů zaj─ů┼é, prowadz─ůc w jej ramach WPiF[1].
Jak kto┼Ť ma co┼Ť przeciw - niech m├│wi teraz albo zamilknie
na wieki.

[1] Wydział Prawa i Farmacji

Mo┼╝e co┼Ť mi si─Ö myli, ale nie pami─Ötam kiedy politechnika funkcjonowa┼éa. I
kiedy┼Ť zajmowa┼é si─Ö ni─ů chyba Wasz ulubiony mandragor senior.
Nie czas ┼╝a┼éowa─ç r├│┼╝, gdy p┼éon─ů lasy ;-) (┼╝e tak po srume┼äsku dostan─Ö
pora┼╝enia nerwu tr├│jdzielnego)

Ale tak już całkiem poważnie. Sam Wandystan jest założony przez mojego
ulubionego mandragora seniora, co nie przeszkadza mi go┼Ťcinnie si─Ö u was
udziela─ç.

--
A.B.K.

Czerwony Kapturek <red.hood@...>

Dnia 13-10-2011 o 22:44:22 ANP <grzegorzdstunza@gmail.com> napisał(a):

Mo┼╝e co┼Ť mi si─Ö myli, ale nie pami─Ötam kiedy politechnika funkcjonowa┼éa.
Przecie┼╝ PP nadal istnieje, i ci─ůgle wydaje coraz to nowe prace naukowe:

http://wandystan.eu/w/action,Politechnika::Publikacja

--
Czerwony "Red Hood" Kapturek, ciao!

"Ten nowy klon to Yaraeh!"