Topics

Wandystan: [ChL] Projekt ustawy wyrażającej zgodę

diuk Khand <khand@...>

--- In wandystan@..., Zgroza <llll@...> wrote:
czyli fakt, że jestem podlordem jako Bonek i jego przyjaciel Helmut
Waltetrycz nie zmienia faktu, że jestem jedynie baronetem jako
zombie
Karakachanow "FKK Rantiochskie Kr." senior, zresztą wciąż
niesłusznie
tego wsiowego tytułu pozbawiony?

Praktyka mojego panowania jest taka, ze tytu³y sprzed wandejskiego czerwca wandejskie uznaje, wedlug owczesnego przelicznika (tak bylo w przypadku tow. Zaorskiego), ktorego tytul takze byl wygasl. Fakt pozbawienia nie oznacza, poza pozbawieniem za ewidentny - prosze wybaczyc kolokwializm - walek - przywrocenia tytulu, w szczegolnosci wobec wydarzenia jakim jest unia.

Polityka tytularna za mojego panowania z jednej strony jest surowa (brak zgody na arcyksiazat, na samowole w tytulach) z drugiej strony i to w istotnych sprawach wykazuje liberalizm, tak jest z niezawiniona utrata tytulu czy chociazby brakiem przysiag szlacheckich.

Co do LD - rozmawialem z PMK i ksiaze senior obiecal udostepnic technologie, w ktorej posty z forum beda forwardowane na ld.

Tow. Radziecki

Czołem Khand!

Co do LD - rozmawialem z PMK i ksiaze senior obiecal udostepnic
technologie, w ktorej posty z forum beda forwardowane na ld.
No chyba żarty. Zasra LDMW całkowicie jakimiś sarmatamy co to lubią na
forum spamować. Porażka ewidentna.

PTR

Tow. Radziecki

Czołem Khand!

[...]
Na wszelki wypadek muszę sobie zastrzec. Mnie (jeżeli w ogóle byłem
rozpatrywany, miejmy nadzieję, że nie) proszę żadnego tytułu nie
przywracać ani nie dawać indyków-denatów, bo jeszcze kogoś postrzelę z
tej okazji.

Szymon Nowicki <simone.liberi@...>

W dniu 11 maja 2012 05:31 uytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisa:

**

Na wszelki wypadek musz sobie zastrzec. Mnie (jeeli w ogle byem
rozpatrywany, miejmy nadziej, e nie) prosz adnego tytuu nie
przywraca ani nie dawa indykw-denatw, bo jeszcze kogo postrzel z
tej okazji.

Myl, e nikt tak naprawd tego robi nie planowa.

--
Tow. Solidariusz Kandelabr Sodomow Gomorow.

Czołem Silent!

Myślę, że nikt tak naprawdę tego robić nie planował.
I swiecko.

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 11 maja 2012 04:54 uytkownik Micha Radecki
<ks.radetzky@...>napisa:

**

Czoem Khand!

Co do LD - rozmawialem z PMK i ksiaze senior obiecal udostepnic
technologie, w ktorej posty z forum beda forwardowane na ld.
No chyba arty. Zasra LDMW cakowicie jakimi sarmatamy co to lubi na
forum spamowa. Poraka ewidentna.

Nie, nie "lubi".

Musz.

Bo jak nie wyrobi normy, to im si gosy waone zabierze i zmniejszy do
jednego. A ju chodz pogoski, e do wierci gosu. Dlatego trzeba pepla,
i napierdala. I zalewa - w przyszoci - cudze listy.

--
z powaaniem,

Micha Feliks
pose na Sejm Ksistwa Sarmacji
I Sekretarz KW KPS

W dniu 20 maja 2012 14:09 użytkownik ppłk Winnicki
<pplk.winnicki@...> napisał:

Nie, nie "lubią".

Muszą.

Bo jak nie wyrobią normy, to im się głosy ważone zabierze i zmniejszy do
jednego. A już chodzą pogłoski, że do ćwierci głosu. Dlatego trzeba peplać,
i napierdalać. I zalewać - w przyszłości - cudze listy.
Any ideas jak z tym walczyć?

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka
komisarz - elektron - esencjat

Any ideas jak z tym walczyć?
Nie robić kombajnu?

2012/5/21 Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@...>:

Nie robić kombajnu?
...albo np. wyłączyć zliczanie postów w wandejskiej części forum, tak
sobie teraz myślę. Będzie się odzywał ten komu będzie zależało, nie
ten kto będzie chciał zarobić.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka
komisarz - elektron - esencjat

Szymon Nowicki <simone.liberi@...>

W dniu 21 maja 2012 10:08 uytkownik Alojzy Pupka
<@alojzypupka>napisa:

**

...albo np. wyczy zliczanie postw w wandejskiej czci forum, tak
sobie teraz myl. Bdzie si odzywa ten komu bdzie zaleao, nie
ten kto bdzie chcia zarobi.

Chciabym zaznaczy, e sam pomys nie jest do koca z dupy. Owe
"naliczanie" miao na uwadze wanie przyciganie nowych mieszkancw. Wasza
niech jest zrozumiaa, ale spjrzcie: ktre pastwa wyszy obronn rk z
kryzysu aktywnoci i napyww nowych mieszkancw? Ta, ktra echta za kad
aktywno.
To o nowych tutaj walczymy/cie, przejcie na forum ze wszystkimi jego
zaletami i wadami oraz przyjecie na pierwszy rzut oka idiotycznego dawania
ciasteczka za kad wypowied jest czci tej walki.

On 2012-05-21 10:08, Alojzy Pupka wrote:
[...]

Ja myślę, że skoro nie ma możliwości wysyłania z listy na forum, to nie ma opcji, LDMW pozostaje LDMW i ci co chcą pisać piszą na liście a śmieci z forum lądują na "LDKS", czyli agregatorze postów z forum. I taki agregator, zrobiony dla Wandystanu, jest powodem, przez który zagłosowałem na unię, bo inaczej to mi to zwisa, bo i tak nie będę czytał forum jako forum.

--
Bonek

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 21 maja 2012 14:00 użytkownik Szymon Nowicki
<simone.liberi@...> napisał:

Chciałbym zaznaczyć, że sam pomysł nie jest do końca z dupy.
A ja uważam, że jest.

To zmusza do napierdalania na forum, czy w komentarzach - choćby nie
miało się na to ochoty. Nie premiuje się jakości, a ilość.

To ignoruje fakt, że aktywność systemowa TEŻ JEST AKTYWNOŚCIĄ - mamy
tu zatem wartościowanie aktywności.

Jeśli np. nie będę miał przez miesiąc nic ciekawego do powiedzenia,
zamiast 4 głosów w wyborach będę miał 1. A w myśl planów rządu - 0,25.
To jest kuriozum absolutne. Taki np. Czarnecki jest wciąż
"nieaktywny", mimo że właśnie brał udział w Konklawe i napisał parę
komentarzy. Paranoja biurokratyczna.

--
z poważaniem,

Michał Feliks
poseł na Sejm Księstwa Sarmacji
I Sekretarz KW KPS

gds <grzegorzdstunza@...>

W dniu 21 maja 2012 21:20 uytkownik JKM Micha Feliks <
pplk.winnicki@...> napisa:

A ja uwaam, e jest.

To zmusza do napierdalania na forum, czy w komentarzach - choby nie
miao si na to ochoty. Nie premiuje si jakoci, a ilo.

To ignoruje fakt, e aktywno systemowa TE JEST AKTYWNOCI - mamy
tu zatem wartociowanie aktywnoci.

Jeli np. nie bd mia przez miesic nic ciekawego do powiedzenia,
zamiast 4 gosw w wyborach bd mia 1. A w myl planw rzdu - 0,25.
To jest kuriozum absolutne. Taki np. Czarnecki jest wci
"nieaktywny", mimo e wanie bra udzia w Konklawe i napisa par
komentarzy. Paranoja biurokratyczna.

I tu wychodzi danie dupy wandejskich negocjatorw, bo zarzyna si specyfik
MW, gdzie nigdy klikalno nie bya istotna. Powinnimy dba o jako
wypowiedzi, z czym tu rzadko byy problemy, a nie przyczynia si do
zliczania krtkich postw. Poza tym, jak susznie zauwaacie Tow.
Mandragorze, nie caa aktywno da si na cokolwiek przeliczy. Ja pierdol
granie w gierk polegajc na zalewaniu postami.

--
ANP

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 21 maja 2012 21:24 użytkownik gds <grzegorzdstunza@...> napisał:

I tu wychodzi danie dupy wandejskich negocjatorów, bo zarzyna się specyfikę
MW, gdzie nigdy klikalność nie była istotna. Powinniśmy dbać o jakość
wypowiedzi, z czym tu rzadko były problemy, a nie przyczyniać się do
zliczania krótkich postów. Poza tym, jak słusznie zauważacie Tow.
Mandragorze, nie cała aktywność da się na cokolwiek przeliczyć. Ja pierdolę
granie w gierkę polegającą na zalewaniu postami.

Dlatego zachęcam - w przypadku wejścia unii w życie - do wspólnej
walki o zmianę tego kretyńskiego prawa, w myśl którego towarzysz
Czarnecki jest "słupem".

--
z poważaniem,

Michał Feliks
poseł na Sejm Księstwa Sarmacji
I Sekretarz KW KPS

gds <grzegorzdstunza@...>

W dniu 21 maja 2012 23:30 uytkownik JKM Micha Feliks <
pplk.winnicki@...> napisa:

Dlatego zachcam - w przypadku wejcia unii w ycie - do wsplnej
walki o zmian tego kretyskiego prawa, w myl ktrego towarzysz
Czarnecki jest "supem".
Ze mnie zawsze by pyskacz, agitator i populista, a nie piszcy ustawy
reformator legalista, ale mog doczy.

--
ANP

[...]

Pomijajc fakt, e Towarzysz Mandragor Senior zignorowa moje uzasadnienie
lejc na nie ciepym, nie biaym moczem...

Nie zmusza, to odsiewa osoby nadal zainteresowane od osb, ktrych mona
wyowi z cholera wie skd tylko po to aby zdoby dwa-trzy gosy. Co
zdarzao si nagminnie, uwierzcie mi.

A Czarnecki, Czarneckim - jest zajebisty, ale sam przyznaje - nie chce mu
si, wic w domyle zapewne wali go wikszo spraw, a okazyjnie pojawi si
jedynie by zjawi si na wspominajki.

--
Tow. Solidariusz Kandelabr Sodomow - Gomorow
Trzy pidziesit, kurwa

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 22 maja 2012 00:20 użytkownik Szymon Nowicki
<simone.liberi@...> napisał:

Pomijając fakt, że Towarzysz Mandragor Senior zignorował moje uzasadnienie
lejąc na nie ciepłym, nie białym moczem...
Towarzyszu Sekretarze, nie zignorowałem, a wyciąłem ze swojej
odpowiedzi - bo akurat moje argumenty dotyczyły innego wymiaru sprawy.

Nie zmusza, to odsiewa osoby nadal zainteresowane od osób, których można
wyłowić z cholera wie skąd tylko po to aby zdobyć dwa-trzy głosy. Co
zdarzało się nagminnie, uwierzcie mi.
Nie zgadzam się. Osobą zainteresowaną może też być osoba, która bawi
się tylko mapą. Albo systemem gospodarczym. Albo pisuje rzadziej, niż
raz na dwa dni.

A Czarnecki, Czarneckim - jest zajebisty, ale sam przyznaje - nie chce mu
się, więc w domyśle zapewne wali go większość spraw, a okazyjnie pojawi się
jedynie by zjawić się na wspominajki.

Ale teraz się jednak pojawił. Napisał kilka komentarzy. Dwa dni
siedział na Konklawe. I w myśl naszego systemu jest nieaktywny.

Poza tym, dodatkowe głosy miały być nagrodą za wysługę lat i
osiągnięć. Teraz się tę nagrodę odbiera. Uczciwiej byłoby wprowadzić
zasadę równego głosu.

--
z poważaniem,

Michał Feliks
poseł na Sejm Księstwa Sarmacji
I Sekretarz KW KPS

Szymon Nowicki <simone.liberi@...>

W dniu 22 maja 2012 03:13 uytkownik JKM Micha Feliks <
pplk.winnicki@...> napisa:

Nie zgadzam si. Osob zainteresowan moe te by osoba, ktra bawi
si tylko map. Albo systemem gospodarczym. Albo pisuje rzadziej, ni
raz na dwa dni.

A jak uyteczno ma kto, kto biega z mieczem po kolorowej mapce?

--
Tow. Solidariusz Kandelabr Sodomow - Gomorow

Czołem Kandelabr!

A jaką użyteczność ma ktoś, kto biega z mieczem po kolorowej mapce?
Jeśli można się wtrącić - dokładnie taką samą, jak ktoś, kto pisze
pierdy po to, żeby mieć ważniejszy głos. Weryfikacja ogólnej
merytorycznej aktywności przy samym prawie do głosowania - ok.
Różnicowanie wagi głosu na bazie aktywności - monarchochuizm, bo nawet
do faszyzmu do nie przystaje.

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 22 maja 2012 08:38 uytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisa:

**

Czoem Kandelabr!

A jak uyteczno ma kto, kto biega z mieczem po kolorowej mapce?
Jeli mona si wtrci - dokadnie tak sam, jak kto, kto pisze
pierdy po to, eby mie waniejszy gos. Weryfikacja oglnej
merytorycznej aktywnoci przy samym prawie do gosowania - ok.
Rnicowanie wagi gosu na bazie aktywnoci - monarchochuizm, bo nawet
do faszyzmu do nie przystaje.

Zgadzam sie z ta picza Radziecka.

Co to w ogole za kryterium "uzytecznosci"? Mowimy o ludziach, czy o miesie?
Bieganie z mieczem po mapce jest przy tym dzialalnoscia uzyteczna, bo
jakosc zabawy na mapce zalezy tez od liczby uczestnikow. Ja na przyklad
mapke mam w dupie - ciekawe kiedy to zacznie byc karane.