Topics

Wandystan: [OPM] Informacje bieżące

Tow. Radziecki

Czołem Perun!

W imieniu Mandragoratu Wandystanu zagłosowałem za zmianami w OPM
http://gmach.opm.org.pl/thread-873.html
Słuszno. Pokazać, co to Wandystan jeszcze nie wchłonięty.

gds <grzegorzdstunza@...>

2012/5/13 Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@...>

Czoem Perun!

Suszno. Pokaza, co to Wandystan jeszcze nie wchonity.

Taki by wanie cel. Bez nas - Iranu mikronacji - umr z nudw w opeemie.

--
ANP

Czołem Perun!

Taki był właśnie cel. Bez nas - Iranu mikronacji - umrą z nudów w opeemie.
Muszę przyznać, że i tak umierajo. Ale może będzie lepiej...
Szczególnie jak zwiększy się tam współczynnik Peruna :P

gds <grzegorzdstunza@...>

W dniu 13 maja 2012 22:41 uytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisa:

Czoem Perun!

Taki by wanie cel. Bez nas - Iranu mikronacji - umr z nudw w
opeemie.

Musz przyzna, e i tak umierajo. Ale moe bdzie lepiej...
Szczeglnie jak zwikszy si tam wspczynnik Peruna :P
btw, sejm sarmacki zaakceptowa uni.

--
ANP

Czołem Bruthus!

btw, sejm sarmacki zaakceptował unię.
Ja się im nie dziwię, im w to graj, same plusy, nie to co u nas.

Populistycznie rzekłbym nawet - to kolejny argument, co by u nas Unię odrzucić.

gds <grzegorzdstunza@...>

2012/5/13 Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@...>

Czoem Bruthus!

btw, sejm sarmacki zaakceptowa uni.
Ja si im nie dziwi, im w to graj, same plusy, nie to co u nas.

Populistycznie rzekbym nawet - to kolejny argument, co by u nas Uni
odrzuci.
Chyba nie do koca dobrze to rozegralimy, bo sam fakt, e nie ma teraz
opcji wprowadzenia poprawek, stawia nas w niedobrej pozycji. Odrzucimy -
wezm nas za wariatw z przeronitym ego i bazujcych na resentymencie,
zaakceptujemy - bdziemy Baridasem bez moliwoci stanowienia o
Wandystanie. Poza tym wchonicie MW przez KS stawia pod znakiem zapytania
podwaliny Mandragoratu. Bo skoro rewolucja si nie udaa, budowanie
alternatywy si nie udao (chyba e uznamy, e samo KS jest tak zajebiste,
jak marzyli Ojcowie Zaoyciele i dlatego wracamy do Macierzy), to co to w
ogle jest Wandystan? Zostaniemy skolonizowani, wrci kilku starych,
zmienionych w milusi szlacht, nowi nie poznaj ju wandejskiego klimatu.
ENDE.

--
ANP

Czołem Perun!

Chyba nie do końca dobrze to rozegraliśmy, bo sam fakt, że nie ma teraz
opcji wprowadzenia poprawek, stawia nas w niedobrej pozycji.
Racja, o tym już pisałem.

Odrzucimy wezmą nas za wariatów z przerośniętym ego i bazujących na resentymencie,
Pytanie, czy to nas rusza. Mnie nie bardzo

zaakceptujemy - będziemy Baridasem bez możliwości stanowienia o
Wandystanie.
IMHO - nie do przyjęcia.

Poza tym wchłonięcie MW przez KS stawia pod znakiem zapytania
podwaliny Mandragoratu. Bo skoro rewolucja się nie udała, budowanie
alternatywy się nie udało (chyba że uznamy, że samo KS jest tak zajebiste,
jak marzyli Ojcowie Założyciele i dlatego wracamy do Macierzy), to co to w
ogóle jest Wandystan? Zostaniemy skolonizowani, wróci kilku starych,
zmienionych w milusią szlachtę, nowi nie poznają już wandejskiego klimatu.
No właśnie. To byłby Finish Vandiae, czy inne tabletki do zmywarki.

gds <grzegorzdstunza@...>

W dniu 14 maja 2012 00:03 uytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisa:

Czoem Perun!
(...)

No wanie. To byby Finish Vandiae, czy inne tabletki do zmywarki.
Zastanawiam si, czy nie byoby dobrze, gdyby Mandragor Pupka zrobi list
uprawnionych do gosowania. W tej chwili mwimy o czterech osobach, ktre
wymienilicie. Ju to mwiem, ale cay czas si boj, e decyzja, cho
demokratyczna i zgodna z prawem, zostanie podjta przez ludzi, ktrzy nie
s w tej chwili Wandejczykami w sensie brania udziau w yciu (ok, ze
terminy, ale si chyba rozumiemy).

--
ANP

Alojzy Pupka

W dniu 14 maja 2012 00:07 użytkownik gds <grzegorzdstunza@...> napisał:

Zastanawiam się, czy nie byłoby dobrze, gdyby Mandragor Pupka zrobił listę
uprawnionych do głosowania. W tej chwili mówimy o czterech osobach, które
wymieniliście. Już to mówiłem, ale cały czas się boję, że decyzja, choć
demokratyczna i zgodna z prawem, zostanie podjęta przez ludzi, którzy nie
są w tej chwili Wandejczykami w sensie brania udziału w życiu (ok, złe
terminy, ale się chyba rozumiemy).
Wolałbym żeby nie brały udziału w głosowaniu osoby, które losami MW
nie interesowały się od lat w ogóle, ale jeśli mówimy o braniu udziału
w życiu, to proponuję zapoznać się z ilością postów na liście w miesiącu
kwietniu przed wpisywaniem swojego nazwiska w rubryczkę „aktywni”.
Ja również kamieniem nie rzucę pierwszy. Noc długich noży i tak trzeba
będzie przeprowadzić, bo na liście obywateli są w tej chwili osoby które
już od dawna nie powinny go mieć z powodów formalnych i jeden klon −
− ci na pewno z niej wylecą. Co do pozostałych, nieaktywnych od dawna,
mogę wyłącznie apelować o uczciwość względem samego siebie, nie ma
zwyczaju odbierania obywatelstwa za długą nieaktywność. Zresztą wśród
tych osób są zarówno potencjalni zwolennicy, jak i przeciwnicy (tow. Mi-
chajłowicz) traktatu.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka
komisarz - elektron - esencjat

gds <grzegorzdstunza@...>

W dniu 14 maja 2012 00:24 uytkownik Alojzy Pupka
<@alojzypupka>napisa:

Wolabym eby nie bray udziau w gosowaniu osoby, ktre losami MW
nie interesoway si od lat w ogle, ale jeli mwimy o braniu udziau
w yciu, to proponuj zapozna si z iloci postw na licie w miesicu
kwietniu przed wpisywaniem swojego nazwiska w rubryczk "aktywni".
Ja rwnie kamieniem nie rzuc pierwszy. Noc dugich noy i tak trzeba
bdzie przeprowadzi, bo na licie obywateli s w tej chwili osoby ktre
ju od dawna nie powinny go mie z powodw formalnych i jeden klon -
- ci na pewno z niej wylec. Co do pozostaych, nieaktywnych od dawna,
mog wycznie apelowa o uczciwo wzgldem samego siebie, nie ma
zwyczaju odbierania obywatelstwa za dug nieaktywno. Zreszt wrd
tych osb s zarwno potencjalni zwolennicy, jak i przeciwnicy (tow. Mi-
chajowicz) traktatu.

Dlatego zaznaczyem, e terminologia za. Przy czym jako jedna z niewielu
osb peniem jak funkcj. Moe niezbyt aktywnie, potrzeb nie byo, ale
jednak reprezentantem w OPM zostaem do niedawno.

ANP

[...]
To może obywatele którzy napisali więcej niż jeden post w ciągu
ostatnich 6 miesięcy. Lista nadal taka sama. Przy 7 miesiącach
doszłyby dwa posty Grigorija. Sorry, może jest i tradycja
niedobierania za nieaktywność, ale chociażby na potrzeby tego
referendum taki wymóg powinien być. Przy czym jak wspomniałem - jak
ktoś w międzyczasie postanowi wrócić do aktywności - to nie widzę
problemu, żeby wrócił. Ale w przypadku Sarmatów byłoby to chujstwo
pierwszej klasy.

W dniu 14 maja 2012 00:40 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@...> napisał:

[...]
Nie ma tajnego referendum, tylko jawne głosowanie w Churale
(powszechnym), więc i tak każdy widzi kto jak głosuje i na ile
wcześniej zależało mu na losach państwa. W związku z tym
wycieczek wyborczych raczej bym się nie spodziewał.

[...]

A bo ja wiem czy oni w tej Sarmacji mają wogóle rozum i godność
człowieka? Bo w sumie co im za różnica, nikt chyba im głosu by już nie
anulował, a Wandystan by sobie jak postaw sukna sprowadzili.

W dniu 14 maja 2012 01:37 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@...> napisał:

A bo ja wiem czy oni w tej Sarmacji mają wogóle rozum i godność
człowieka?
Nie tak nauczał tow. Wanda, żeby zamykać się na braci w wandowej
wierze i godności ludzkiej im odmawiać. Konstytucja pozwala odbierać
obywatelstwo tylko aktywnym budowniczym państw obcych, o ile od-
rębna umowa nie pozwala na równoległe działanie w dwu państwach.
Praw wyborczych można być pozbawionym tylko prawomocnym wyro-
kiem Trybunału Ludowego za konkretne przestępstwa z Kodeksu Kar-
nego.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka
komisarz - elektron - esencjat

Nie tak nauczał tow. Wanda, żeby zamykać się na braci w wandowej
wierze i godności ludzkiej im odmawiać.
Ja im nie odmawiam. Ja tylko w nią wątpię.

Praw wyborczych można być pozbawionym tylko prawomocnym wyro-
kiem Trybunału Ludowego za konkretne przestępstwa z Kodeksu Kar-
nego.
Cóż, jak dla mnie każdy kto głosowałby "za" podpada pod "Kto podejmuje
działania, które mają na celu pozbawienie Mandragoratu Wandystanu
niepodległości, (...) podlega karze twierdzy albo karze banicji."

W dniu 14 maja 2012 02:56 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@...> napisał:

Cóż, jak dla mnie każdy kto głosowałby "za" podpada pod "Kto podejmuje
działania, które mają na celu pozbawienie Mandragoratu Wandystanu
niepodległości, (...) podlega karze twierdzy albo karze banicji."
Zasadzę sobie twierdzę, ale najpierw jednak zagłosuję, pozwolisz.