Topics

Wandystan: Udział Grigorija w głosowaniu (było: Głosowanie...)

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 21 maja 2012 00:32 uytkownik Alojzy Pupka
<@alojzypupka>napisa:

**

W dniu 19 maja 2012 19:41 uytkownik gds <grzegorzdstunza@...>
napisa:

Hahaha, no to wszystko jasne, wiadomo ju, kto zadecyduje za
Wandejczykw -
aktywni Sarmaci.
Bycie aktywnym Sarmat nie wyklucza bycia aktywnym Wandejczykiem,
to raz. Grigorij jak na warunki wandejskie mia stosunkowo krtk przerw
w aktywnoci, to dwa. Nawet jednak uwzgldniajc powysze, musz przyz-
na wam czciowo racj - liczyem na to e m.in. tow. Grigorij mj apel
wemie do siebie, ale jak wida w jego przypadku ch zbicia kapitau po-
litycznego dla wasnego rzdu przewaya nad przyzwoitoci.

Dlaczego mnie to nie dziwi?
--
z powaaniem,

Micha Feliks
pose na Sejm Ksistwa Sarmacji
I Sekretarz KW KPS

gds <grzegorzdstunza@...>

W dniu 21 maja 2012 21:17 uytkownik JKM Micha Feliks <
pplk.winnicki@...> napisa:

Dlaczego mnie to nie dziwi?

Mnie za to cieszy, e Mandragor Senior uaktywni si na licie. Grigorij
niech si liczy, e wydymaj go z zaskoczenia bojwki SarmaMORD. Mam
nadziej, e niebawem zawita tu wicej osb, bo jako sobie nie wyobraam
korzystania z forum. Tzn. wyobraam sobie, ale to dla mnie mka, poczt mam
pod rk.

--
ANP

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 21 maja 2012 21:20 użytkownik gds <grzegorzdstunza@...> napisał:
W dniu 21 maja 2012 21:17 użytkownik JKM Michał Feliks <
pplk.winnicki@...> napisał:

 Dlaczego mnie to nie dziwi?

Mnie za to cieszy, że Mandragor Senior uaktywnił się na liście. Grigorij
niech się liczy, że wydymają go z zaskoczenia bojówki SarmaMORD. Mam
nadzieję, że niebawem zawita tu więcej osób, bo jakoś sobie nie wyobrażam
korzystania z forum. Tzn. wyobrażam sobie, ale to dla mnie męka, pocztę mam
pod ręką.
Uaktywniła mnie Unia. Podobnie jak tow. Khand, zamierzam aktywnie
działać w Wandystanie po zjednoczeniu. Mam nadzieję, że takich decyzji
zapadnie więcej.

Co do tow. Grigorija, jestem głęboko zawiedziony postawą ekspapieża,
który był także moim Ojcem Świeckim - poparłem go w grudniu w
większości głosowań. Zauważam u Niego silne odchylenie monfasz, łatwe
do zaobserwowania w czasie powyborczym w Sarmacji (ostentacyjne
zignorowanie zwycięskich ugrupowań postępowych, koalicja przegranych z
monarchofaszystami-kserobojami), przejawiające się w cynicznym parciu
do władzy - oddawanie głosu w Churale jest niestety elementem tej
polityki.

Mam jednak nadzieję, że Wanda będzie dla Grigorija łaskawy i zdejmie z
Jego oczu bielmo monarchofaszyzmu, tym bardziej, że Sarmację zasili
nasza wspólna Ojczyzna.

--
z poważaniem,

Michał Feliks
poseł na Sejm Księstwa Sarmacji
I Sekretarz KW KPS

Tow. Radziecki

Czołem Michał Feliks!

Uaktywniła mnie Unia. Podobnie jak tow. Khand, zamierzam aktywnie
działać w Wandystanie po zjednoczeniu.
http://wandea.wandystan.eu/2428

Jak po spotkaniu z protonami?

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 22 maja 2012 12:08 uytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisa:

**

Czoem Micha Feliks!

Uaktywnia mnie Unia. Podobnie jak tow. Khand, zamierzam aktywnie
dziaa w Wandystanie po zjednoczeniu.
http://wandea.wandystan.eu/2428

Jak po spotkaniu z protonami?

-
Za fotel dzikuj, jeszcze chwil bd musia posta.

--
z powaaniem,

Micha Feliks
pose na Sejm Ksistwa Sarmacji
I Sekretarz KW KPS

Grigorij

Towarzysze, prawda jest prozaiczna, nie doczytałem tego co napisał
Pupka - uznałem, że moim obowiązkiem jest udział w głosowaniu.

Kapitał polityczny? Wypierdalaj.

--
Grigorij

gds <grzegorzdstunza@...>

2012/5/22 Grigorij <mistrzu.007.1@...>

Towarzysze, prawda jest prozaiczna, nie doczytaem tego co napisa
Pupka - uznaem, e moim obowizkiem jest udzia w gosowaniu.

Kapita polityczny? Wypierdalaj.
Wanie, jednego maila nie przeczytalicie. Moe jaka szersza samokrytyka,
np. w Wandei, skoro ju si czujecie odpowiedzialni za losy Wandystanu?

--
ANP