Topics

Wandystan: Postulaty na I Plenum IX fazy Churału Ludowego Mandragoratu Wandystanu

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 29 maja 2012 23:15 użytkownik Zgroza <llll@...> napisał:

1. Bojkot tytułów monarchofaszystowskich w życiu codzienym jako
wsiowych. O ile rozumiemy i nie potępiamy tytułów jako wyrazów uznania
ze strony obywatela Khanda, postulujemy bojkot tytułów wsiowych i mniej
wsiowych i tytułowanie współsarmatów jedynie per "Obywatelu". Do tego
uprasza się tow. kwiatonów o niepostulowanie konwersji awangardy
proletariatu na szlachtę - ma to mniej więcej tyle sensu, co
kalafioryzacja lokomotyw.
Absolutnie bez sęsu.

Jeżeli chcecie wandeizować Sarmację, to czytajcie ordynację wyborczą
do Sejmu. Tam panują głosy ważone. Zwracajcie się do siebie
"Obywatelu", propagujcie równość w życiu codziennym, ale tytuliki
sobie weźcie - realpolitik, towarzysze, realpolitik.

--
z poważaniem,

Michał Feliks
poseł na Sejm Księstwa Sarmacji
I Sekretarz KW KPS

Tow. Radziecki

Czołem Michał Feliks!

[...]
Wandeizacja takiego systemu powinna odbywać się za pomocą dynamitu,
nie głosami ważonymi.

W dniu 31 maja 2012 02:11 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@...> napisał:

Wandeizacja takiego systemu powinna odbywać się za pomocą dynamitu,
nie głosami ważonymi.
Realpolitik podpowiada, że Prezerwatyw Tradycja Radziecki z dynamitem
na bankiet monarchofaszystów nie wejdzie, bo go na bramce zatrzymają.
A barona Radzieckiego nie tylko wpuszczą, nie tylko zaprowadzą gdzie bę-
dzie chciał i w poukładaniu ładunków pomogą, ale jeszcze jakby nie miał
czym lontu odpalić, to sami ogniem posłużą.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka
komisarz - elektron - esencjat

"Józef Kalicki

[...]
Będziecie się ubierać jak szlachta, będziecie mówić jak szlachta, będą
Was traktować jak szlachta.... zaczniecie myśleć jak szlachta - ee....
tzn. będziecie już szlachtą. :)

--
Józef Kalicki herbu Biała Wieża

[...]
Praktyka natomiast podpowiada, że żadna bramka nie zatrzyma T-34
którym Prezerwatyw Tradycja Radziecki zwykł wyprawiać się na bankiety
monarchofaszystów. Ale jak chcecie, to bawcie się w przypalanie cygar,
degustowanie whisky i udawanie, że nadal dbacie o ludowy i rewolucyjny
interes ;-)

Czołem Józef!

Będziecie się ubierać jak szlachta, będziecie mówić jak szlachta, będą
Was traktować jak szlachta.... zaczniecie myśleć jak szlachta - ee....
 tzn. będziecie już szlachtą. :)
No proszę, niby Erbokańczyk (chyba, że coś się zmieniło, przepraszam,
nie śledziłem) a rozumny ;-P Będzie jak z tymi reptilianami, co to
faktycznie chcieli kontrolować ludzi, ale tak naprawdę już o tym
zapomnieli i całkiem zczłowieczeli.

"Józef Kalicki

Czołem,

[...]

Aby wyjaśnić postronnym. Surmalajczyk od urodzenia, tj. z Dreamlandu.
Choć z paszportem Erbokańskim. :)

A chodzi mi tylko o to, że trzeba zawsze uważać na sposoby jakie się
stosuje, aby nie polec od własnego sposobu.

--
Józef Kalicki herbu Biała Wieża

Alojzy Pupka

W dniu 1 czerwca 2012 02:27 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@...> napisał:

[...]
Penisy od Nagisy! Bp, mspanc.

Właśnie niezbyt chyba rozumnie piszący (o rozumności autora nie będę
wnioskował na podstawie paru słów skreślonych z pozycji zewnętrznego
obserwatora), bo przed chwilą bardzo wyraźnie była o tym mowa, żeby
NIE UBIERAĆ się jak szlachta i NIE MÓWIĆ jak szlachta, a jedynie
nie protestować kiedy nadają tytuły. Ważone głosy to wystarczający po-
wód żeby MIEĆ tytuł sarmacki i odpowiednio większy wpływ na to, co
centrala może nam narzucić, a czy ktoś będzie się tym tytułem do cze-
gokolwiek innego, niż samo głosowanie z większą mocą, posługiwać,
to zupełnie inna historia.

[...]

Dlatego nie dokonywałem oceny systemu politycznego Sarmacji tylko
wyraziłem siebie w odniesieniu do toczącej się wymiany zdań. Sami
lepiej wiecie jak tam (a teraz tutaj) jest i czy określona ideologia
przetrwa starcie z brutalnym Realpolitik. Pytaniem ode mnie, znacznie
ciekawszym byłoby, ile oddacie z tego co macie w imię tego Realpolitik
i jak zamierzacie to potem (kiedy?) odwrócić/odzyskać?

--
Pozdrawiam,
Józef Kalicki herbu Biała Wieża

Penisy od Nagisy! Bp, mspanc.
A właśnie, ostatnio sobie to odświeżałem - swoją droga, ciekawe że to
się zbiegło, bo cała dyskusja wokół tego toczyła się tuż przed
Wandejskim Czerwcem. I nagle - olśnienie. Coincidence? I don't think
so. To erbokański wywiad mścił się na Wandystanie, przez swoje
marionetki doprowadzając do wypieprzenia Wandystanu z Sarmacji.
SPISEG!

[...]
A to chodzenie na bale to co? diuk Aloise de Pupqa-Bumbum zapewne nie
będzie tam się wybierał w walonkach, uszance i z menażką i ochrypłym
głosem żądał bimbru? Bo jeszcze odstraszy to niektórych potencjalnych
sojuszników, którzy z chęcią poparli by ludowy Wandystan, jeżeli jego
ludowość będzie "kulturalna" i wpisana w monarchofaszystowski
paradygmat, jak niegdyś "demokratyzm" SPD.

[...]
Większym wpływem na to co centrala może nam narzucić będzie
metaforyczny kałach w każdym wandejskim domu niż chociażby i
diukalność wszystkich wandejczyków. Biorąc pod uwagę obecną sytuację -
jak będą chcieli, to i tak nas przegłosują. A wyraziści i uzbrojeni
będziemy mieli większą siłę przebicia niż przez salony i parlamenty. W
szczególności, jeżeli nie damy się kontrolować i zachowamy jak
największy zakres autonomii (chociażby i technicznej, nie powiem,
denerwująca jest administracja sarmacka na LDMW, chociażby jej
udzielenie miało by mieć charakter symboliczny).

W dniu 1 czerwca 2012 03:03 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@...> napisał:

[...]
Właśnie, Czerwiec! Może jakieś obchody?

(...) diuk Aloise de Pupqa-Bumbum
Na litość, jak już mówiłem, nie zamierzam posługiwać się tytułem sar-
mackim, ale jeśli już musicie mi za to że go mam przypieprzać, to cho-
ciaż merytorycznie: baron, do RCA nędzy. Chyba że diuk-partner, po
moim słodkim małżonku :)

[...]
Otóż zapewne mandragor Alojzy Pupka-Bumbum będzie wybierał się
pomiędzy monarchofaszystów wyłącznie w swoim nienagannym,
śnieżnobiałym mundurze mandragorskim, z dystynkcjami podpułkow-
nika SAL, z szarfą Oderu Czerwonej Gwiazdy. O bimbrze nawet nie
wspominam, bo Keller się w trumnie przewraca jak was słyszy, towa-
rzyszu.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka
komisarz - elektron - esencjat

Czołem Kalicki!

Pytaniem ode mnie, znacznie
ciekawszym byłoby, ile oddacie z tego co macie w imię tego Realpolitik
i jak zamierzacie to potem (kiedy?) odwrócić/odzyskać?
Spokojnie, towarzyszu Kalicki - pod tym względem jestem dobrej myśli.
Nawet jeżeli kilku wandejczyków już zsarmaciało (Grigorij dajmy na to)
to jednak myślę, że Ci których mamy na ten moment, nawet jeżeli są
prozjednoczeniowi, nie są do przerobienia. Pupka to stara kellerowska
szkoła betonu i tajnych operacji, Perun płonie ogniem rewolucji jak
buddyjski mnich benzyną a Bonawentura jest za niski, żeby go wpuścili
na sarmackie salony, choćby chciał. O Ciupaku nie mówię, bo ten to
prędzej zniknie z Wandystanu niż zsarmacieje. Tak więc trwałych strat
się nie spodziewam.

Właśnie, Czerwiec! Może jakieś obchody?
Mam już pewien pomysł, ale cichosza.

[...]
To był akurat nawyk, przełożyłem mandragora na diuka ;-)

[...]
No tak, pipiczerwona burżuazja w wykonaniu Mandragora, wstyd. A bimber
- zamiast płynu do wycieraczek w mandragorskim czołgu, żeby nie
zamarzały pancerne szyby.

Czuj czuj,

Mam już pewien pomysł, ale cichosza.
Podobno mieliście zniknąć.

<wzdycha>

Choć widać już ślad nadziei na normalizacji.

--
Bonek

Paweł Ciupak

Dnia 01-06-2012 o 02:27:55 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@...> napisał(a):

No proszę, niby Erbokańczyk
O, tow. Kalicki przekwalifikował się na penisa od Nagisy?

--
Paweł Ciupak, wypierdalać

Paweł Ciupak

Dnia 01-06-2012 o 03:28:55 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

Właśnie, Czerwiec! Może jakieś obchody?
Niezły pomysł... i najlepiej zrobić to także na forum S****cji. Będą wtedy
wściekli :).

--
Paweł Ciupak, wypierdalać

Tow. Radziecki

Czołem Ciupak!

O, tow. Kalicki przekwalifikował się na penisa od Nagisy?
Oezu. Bis repetita nie zawsze placet.

Czołem Bonek!

Podobno mieliście zniknąć.
No, ale ponoć trolluję, to szkoda tak po prostu przestać. Poza tym
ewidentnie wszyscy jesteście przekonani o mojej wyłącznej
zajebistości, więc w czyje ręce przekazałbym Wandystan? Może w Wasze?
Z całym szacunkiem, ale mając o swoim talencie do zarządzania
mikronacjami jak najniższe mniemanie, akurat waszych nie stawiam ani o
cal wyżej.

Trudno zresztą by było, przy tych wszystkich calach, które jesteście
niżsi ode mnie.

Choć widać już ślad nadziei na normalizacji.
Grammar nazi by się przydał, może po interwencji zrozumiałbym o co chodzi.

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 1 czerwca 2012 03:28 uytkownik Alojzy Pupka
<@alojzypupka>napisa:

**

Wanie, Czerwiec! Moe jakie obchody?
Absolutnie!

Przedo odpowiedni uchwa w Sejmie. A niezalenie trzeba zorganizowa
czat rocznicicowy. Moe jakie muzeum? Ja mog udostpni zdjcia celi w
ktrej siedziaem (obok siedzia prof. Bartoszewski)

--
z powaaniem,

Micha Feliks
pose na Sejm Ksistwa Sarmacji
I Sekretarz KW KPS

Paweł Ciupak

Dnia 01-06-2012 o 15:43:14 JKM Michał Feliks <pplk.winnicki@...>
napisał(a):

obok siedział prof. Bartoszewski
Mieliście dobrze. Ja w swojej widziałem gen. Błasika...

--
Paweł Ciupak, wypierdalać