Topics

Wandystan: Re: Pierwszy! [[6610]]

Tow. Radziecki

Czołem PMK!

Lorem ipsum, listy dyskusyjne ssą paukę.
A forum nie wątkuje. Porażka.

"Podpułkownik Winnicki

A da się to zrobić w drugą stronę? Posty z LDMW idące wprost na odpowiedni
dział forum?

W dniu 31 maja 2012 02:12 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisał:

**

Czołem PMK!

Lorem ipsum, listy dyskusyjne ssą paukę.
A forum nie wątkuje. Porażka.

z poważaniem,

Michał Feliks
poseł na Sejm Księstwa Sarmacji
I Sekretarz KW KPS

Czołem Michał Feliks!

A da się to zrobić w drugą stronę? Posty z LDMW idące wprost na odpowiedni
dział forum?
Najlepiej - wyłącznie ;-)

2012/5/31 Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@...>:

A da się to zrobić w drugą stronę? Posty z LDMW idące wprost na odpowiedni
dział forum?
Najlepiej - wyłącznie ;-)
Też uważam że sens ma to w tamtą stronę głównie (a być może jedynie).
Natrafiam jednak na opór pseudolewicowej technokracji neokefaszystowskiej.
Ale będziemy walczyć.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka
komisarz - elektron - esencjat

Też uważam że sens ma to w tamtą stronę głównie (a być może jedynie).
Natrafiam jednak na opór pseudolewicowej technokracji neokefaszystowskiej.
Ale będziemy walczyć.
Miejmy nadzieję, że z poświeceniem godnym tej sprawy.

W dniu 2 czerwca 2012 15:37 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@...> napisał:

Miejmy nadzieję, że z poświeceniem godnym tej sprawy.
Wątpicie w swojego mandragora?!

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
komisarz - elektron - esencjat

Wątpicie w swojego mandragora?!
Powiedzmy, że mam nadzieję, że nie muszę.

Ivo Karakachanow

"mega zabawne" są określenia o technokracji itp. zastanawiam się po chuj
Wam ta unia była? Żeby się Radziecki mogł popodniecać jak to jest
zajebisty? Czy Pupka z Bonkiem jak to forum sssie?

--
Ivo

gds <grzegorzdstunza@...>

2012/6/2 Ivo Maria "Ingawaar" de Folvil-Arped-Karakachanow <
ingawaar@...>

"mega zabawne" s okrelenia o technokracji itp. zastanawiam si po chuj
Wam ta unia bya? eby si Radziecki mog popodnieca jak to jest
zajebisty? Czy Pupka z Bonkiem jak to forum sssie?
To my ju jestemy dla Was "wy"? A po chuj Wam w takim razie bya? Mam
wraenie Ivo, e Wam zupenie dowiadczenie dyplomatyczne odjo, bo
weszlimy do KS praktycznie za darmo, a do tego jeszcze robi si problemy,
ebymy mogli dalej wygodnie si komunikowa i jednoczenie napdza forum.
To chyba jest take w - teraz ju naszym wsplnym - sarmackim interesie?
Ale skoro dla Was jestemy obcy, to ju kurwa nie wiem, kto miaby
Wandejczykw traktowa za swoich...

--
ANP

Ivo Karakachanow

No skoro wolę* forum i z tej racji nie jestem wystarczająco TRU to odbijam
pałeczkę i tez piszę przez Wy. A nazywanie rządu w którym decydująca rolę
ma Grigorij "rezymowym i kefaszystowskim" to trochę chamstwo. Tak robi
komunista? Zamiast wspierać towarzysza to psioczycie. Jak panna co ją
majtki uwierają - wszystko się nie podoba w KS. Stąd pytanie: po chuj
Unia?:) A co do napędzania aktywności na forum - 3 osoby wiecej gówno
napędza:)

*w sensie że ważniejsze od hipsterskiego "LD jest lepszejsze" jest dla mnie
utrzymywanie kontaktu z ludźmi o których wiem, że do LD ich nie przekonam
--
Ivo

Czołem Ivo!

"mega zabawne" są określenia o technokracji itp. zastanawiam się po chuj
Wam ta unia była?
Też się nad tym zastanawiałem.

Żeby się Radziecki mogł popodniecać jak to jest zajebisty?
Do tego nie potrzebuję Unii ;-) Inteligenci mojego pokroju mogą się
podniecać wyższością nad takimi robolami jak Ty niezależnie od unii.

Czy Pupka z Bonkiem jak to forum sssie?
A to fakt obiektywny. Tu nie ma się czym podniecać.

Ale skoro dla Was jesteśmy obcy, to już kurwa nie wiem, kto miałby
Wandejczyków traktować za swoich...
TELEKWIZ
Czy ojczyzną Wandejczyków jest:
a) Wandystan
b) Sarmacja
c) PaRlAnDiA xD :* ojjć!
d) Elderland

Do wygrania dwa cygara z okresu prezydentury Magova, uszlachetnione
przez niego samego metodą clintonowską.

W dniu 2 czerwca 2012 17:07 użytkownik Ivo Maria "Ingawaar" de
Folvil-Arped-Karakachanow <ingawaar@...> napisał:

No skoro wolę* forum i z tej racji nie jestem wystarczająco TRU
(...)
*w sensie że ważniejsze od hipsterskiego "LD jest lepszejsze" jest dla mnie
utrzymywanie kontaktu z ludźmi o których wiem, że do LD ich nie przekonam
Nikt tego nie powiedział. My po prostu uważamy że lista jest lepsza
i nie chcemy się przenosić na forum. Mnie kompletnie nie przeszkadza
to, że centrala siedzi na forum − utrudnia mi to działanie publiczne
w Księstwie, ale taka jest wola większości sarmackiego mainstreamu
i jakoś z tym żyje. Teraz kolejną częścią Księstwa stał się Mandragorat,
którego lokalny mainstream woli komunikować się na liście. Ot, prosta
sprawa. Żeby przy tym unia biegała w praktyce jak należy, wystarczyło-
by dla wandejskiego działu włączyć naczelnika w dwie strony i wyłączyć
naliczanie aktywności − kto chciałby mieć dodatkowe głosy za aktyw-
ność nabijałby je w systemie prasowym lub w działach ogólnosarmac-
kich. Niestety wiadomy książe-senior, nastawiony nie od wczoraj agre-
sywnie antywandejsko technokrata, rzuca kłody pod nogi.

(...) A nazywanie rządu w którym decydująca rolę
ma Grigorij "rezymowym i kefaszystowskim" to trochę chamstwo.
Przy prywatnej sympatii do Grigorija, czy do ciebie, nie uważam polityki
rządu sarmackiego za właściwą. Z mojej perspektywy, z perspektywy
wandysty-żenadysty, zwolennika absolutnej wolności słowa i decentra-
lizacji, działania rządu są typowo (neo)kefaszystowskie. Nie wiem czemu
krytyka takiego kierunku działania reżimu (nie wiem co was tak boli
w tym niezbyt zabarwionym negatywnie słowie − przedstawiciel reżimu
wandejskiego pozdrawia) miałaby być chamstwem.

(...) Jak panna co ją
majtki uwierają - wszystko się nie podoba w KS. Stąd pytanie: po chuj
Unia?:) A co do napędzania aktywności na forum - 3 osoby wiecej gówno
napędza:)
Ad trzech osób − jest nas więcej, a nawet jedna osoba aktywna to dla
mikronacji skarb; nie docenialiśmy tego w MW i jak skończyliśmy? Różne
rzeczy w Księstwie nam[1] się nie podobają i chyba mamy do tego prawo,
nie ma jeszcze ustawowego nakazu powszechnej szczęśliwości i zadowo-
lenia.

[1] Podejrzewam że każdemu coś nieco innego, jednym mniej, drugim
więcej.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
komisarz - elektron - esencjat

Ivo Karakachanow

Bardzo ładnie strolowaliście robola. Tak po yteligencku. A może byście się
odnieśli bardziej merytorycznie?

--
Ivo

Tow. Radziecki

Czołem Iwo!

A nazywanie rządu w którym decydująca rolę
ma Grigorij "rezymowym i kefaszystowskim" to trochę chamstwo. Tak robi
komunista? Zamiast wspierać towarzysza to psioczycie.
Akurat twierdzenie, że Wandejczycy mają koniecznie popierać sarmackich
komunistów, czyli w większości tych, którzy na Wandystan się wypieli i
wyemigrowali (niekiedy bez słowa pożegnania i wytłumaczenia, jak
Grigorij) to raczej mało sensowny argument. Ja się w obecnych układach
Sarmacji nie rozeznaję i nie wiem kogo bym popierał - ale nawet nie
mam zamiaru.

*w sensie że ważniejsze od hipsterskiego "LD jest lepszejsze" jest dla
mnie utrzymywanie kontaktu z ludźmi o których wiem, że do LD ich nie
przekonam
Popieranie LD to nie hipsterstwo. LD ma swoje zalety w stosunku do
forum. Logiczne argumenty. Jednym z nich jest to, że na LD raczej nie
dociera neokidyzm - nie widziałem tu nigdy Swarzewskich czy
Jasińskich. A kontakt z ludźmi nieprzekonanymi do LD można utrzymywać
różnymi drogami.

Szymon Nowicki <simone.liberi@...>

W dniu 2 czerwca 2012 17:22 uytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisa:

**

Do tego nie potrzebuj Unii ;-) Inteligenci mojego pokroju mog si
podnieca wyszoci nad takimi robolami jak Ty niezalenie od unii.

Radonie egnamy granic dobrego smaku.

--
Tow. Solidariusz Kandelabr Sodomow - Gomorow

Szymon Nowicki <simone.liberi@...>

W dniu 2 czerwca 2012 17:30 uytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisa:

**

Akurat twierdzenie, e Wandejczycy maj koniecznie popiera sarmackich
komunistw, czyli w wikszoci tych, ktrzy na Wandystan si wypieli i
wyemigrowali (niekiedy bez sowa poegnania i wytumaczenia, jak
Grigorij) to raczej mao sensowny argument. Ja si w obecnych ukadach
Sarmacji nie rozeznaj i nie wiem kogo bym popiera - ale nawet nie
mam zamiaru.

Wandystan by martwy. Pierdolisz. Wycignij sobie wnioski, yntelygencie.
--
Tow. Solidariusz Kandelabr Sodomow - Gomorow

Ivo Karakachanow

No to napiszcie taki skrypt integracyjny. Jako człowiek niemalże:P u władzy
w centrali pomogę politycznie. Ale napiszcie to sami. natomiast nie
rozumiem dlaczego niby ktoś ma to pisać dla was? Zwłaszcza ktoś kto woli
forum?

--
Ivo

W dniu 2 czerwca 2012 17:41 użytkownik Ivo Maria "Ingawaar" de
[...]

O ile właśnie w tej chwili ob. Wąż nie wypierdala skryptów integracyjnych,
które funkcjonowały do tego roku dla LDKS, to nie ma czego pisać. Ale
nawet jeśli w ramach swojej neobazyliańskiej krucjaty antywandejskiej
już mu się ta dywersja udała, to nie ma sprawy − poproszę o dostęp do
serwera sarmackiego, skrobnięcie czegoś takiego nie jest kolosalnym
problemem.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
komisarz - elektron - esencjat

Ivo Karakachanow

Pogadam z Khandem po awarii:) Jak się nie uda po pogadaniu to jakiś prawny,
biurokratyczny papier się znajdzie. Nie obiecuję - ale zrobię co w mojej
mocy. Zaś ze swojej stropny w zamian poprosze o złagodzenie retoryki.
Naprawdę malo kto rozumie, że rezym w Mandragora ustach to żart. I nie jest
to oznaka neokidztwa Sarmatów, tylko nieznajomości żargonu w MW. A to nie
jest jedno i to samo wbrew temu co w swoim zadufaniu myśli tow. Radziecki.
--
Ivo