Wandystan: Re: Co z tym Wandystanem?

Bajdełej, akurat ja w okresach między
atakami realiozy udzielam się również na Forum
Centralnym, więc w ogóle nie rozumiem w czym rzecz.
ekhm *również* ekhm ?

Słuszne spostrzeżenie! Postaram się coś z tym zrobić.
Czy nie było takowego na stronach MW swego czasu?

W dniu 29 czerwca 2012 08:25 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@gmail.com> napisał:

ekhm *również* ekhm ?
Również. Raczej mało mnie tam, ale się pojawiam.

Czy nie było takowego na stronach MW swego czasu?
Link?

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
komisarz ― elektron ― esencjat

Również. Raczej mało mnie tam, ale się pojawiam.
To była ironia dotycząca tego, że przed dzisiejszym wysypem mało
wypowiadałeś się na LD ;-)

Link?
A nie wiem, tylko wyraziłem przypuszczenie, że takie coś (Jak zapisać
się i korzystać z LD) kiedyś było - dziurawa pamięć mi to podpowiada.
Może w jakimś wandejskim FAQu czy innym poradniku?

W dniu 1 lipca 2012 01:58 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@gmail.com> napisał:

To była ironia dotycząca tego, że przed dzisiejszym wysypem mało
wypowiadałeś się na LD ;-)
Toż napisałem że „między atakami realiozy”. Tak to już jest że ciężko
być mandragorem na podwójny etat i cały czas być tak samo aktywnym
:)

A nie wiem, tylko wyraziłem przypuszczenie, że takie coś (Jak zapisać
się i korzystać z LD) kiedyś było - dziurawa pamięć mi to podpowiada.
Może w jakimś wandejskim FAQu czy innym poradniku?
Jakby coś mi się kojarzy, można poszukać. Ale to już nie dziś, zresztą
nie wiem czy nie lepiej by było takie coś od razu pod forumowicza przy-
gotować, a nie pod młodego Wandejczyka sprzed paru lat...

[...]

Zawsze można przeformułować :-)

Znalazłem takie coś: http://www.wandystan.eu/w/FAQ::Pytanie_11