Wandystan: Pupko, twoje dzieło!

gds <grzegorzdstunza@...>

2012/6/30 Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@gmail.com>

Czoem Wandystan!

Dzikujemy Ci, Mandragorze!

http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=62&t=7301
http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=62&t=7299

Bardzo piknie Ci dzikujemy!

Do Engels III z tym kretynem wnioskodawc!

--
ANP

Ivo Karakachanow

On Sat, Jun 30, 2012 at 2:07 PM, gds <grzegorzdstunza@gmail.com> wrote:

2012/6/30 Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@gmail.com>

Czołem Wandystan!

Dziękujemy Ci, Mandragorze!

http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=62&t=7301
http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=62&t=7299

Bardzo pięknie Ci dziękujemy!

Do Engels III z tym kretynem wnioskodawcą!

--
ANP

O ile za "dziwkę" kuriozum to Ciupakowi się należało. A nazywanie kogoś
"kretynem" dlatego, że robi to, co do niego należy to idiotyzm.
Zawiadomienie na Radzieckiego i Ciupaka złożył PMK. Suszek zapodał w Sądzie
bo taki ma obowiązek jako Prefekt Generalny (Komisarz ds. Sprawiedliwości).
Gdzie tu kurwa widzicie kretynizm ze strony Suszka?

--
Ivo

Ivo Karakachanow

2012/6/30 Paweł Ciupak <towarzysz.ciupak@o2.pl>

Dnia 30-06-2012 o 17:40:23 Ivo Maria "Ingawaar" de
Folvil-Arped-Karakachanow <ingawaar@gmail.com> napisał(a):

Gdzie tu kurwa widzicie kretynizm ze strony Suszka?
A zaraz, czyli to inicjatywa ob. Kozaneckiego, nie Suszka? To niech ktoś
napisze do ob. Kozaneckiego, że jest skończomym debilem, i to co robi to
zwykłe skurwysyństwo. I żeby jebnął się patelnią w łeb, zanim następnym
razem napisze takie kretyńskie donosy.

--
Paweł Ciupak, wypierdalać

Czy ty kurwa jesteś jebnięty czy Ci nadmiar gugla mozg wypalił patafianie?
Ani jesteś śmieszny, ani groźny, ani nie błyszczysz inteligencją. Kuriozum
na kaczych łapach. Z Radzieckim można chociaż się dogadać a ty jesteś
przeświadczonym o własnej zajebistości cieniasem ktory myśli, że jak zna
jeden czy dwa języki programowania to uber-mastah jest. Wkurwiasz ludzi, na
dodatek używając realowych nazwisk, a potem się dziwisz, że masz opinie
cieniasa. I nie chodzi tu o Kefasa - chodzi o twój styl który wali wiocha z
kilometra jak kabarety na TVP2. Cwaniak w sieci. Pożal się Wanda legenda z
dupy wyjęta i do dupy się nadająca. W każdej kategori poza programowaniem
zjadam Cię na śniadanie, wysyram przed obiadem i nawożę tobą trawnik
jeszcze przed kolacją.

Rzekłem.

--
Ivo

Alojzy Pupka

W dniu 30 czerwca 2012 19:02 użytkownik Paweł Ciupak
<towarzysz.ciupak@o2.pl> napisał:

[...]
Ob. pmk kilkukrotnie prosił żeby nie posługiwać się jego realnymi danymi.
Kiedy ty zrezygnowałeś z afiszowania się jako Ciupak i chciałeś być Kaptur-
kiem, czy Michajłowiczem, było to szanowane. Teraz pora na odrobinę
wzajemności.

Co do debilizmu, patelni, donosów, skurwysyństwa... nie mam wątpliwości
że Piotr Mikołaj zaciera ręce widząc jakąś możliwość dowalenia Mandrago-
ratowi i że jego pozwy są złośliwe (w przypadku Radzieckiego i dziwki bez
dwu zdań tak jest), ale sam podrzucasz mu możliwość napieprzania w MW,
a on − wbrew temu co piszesz − debilem nie jest i po prostu z niej korzysta.
Napinactwem nie przysłużysz się Mandragoratowi, Pawle.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
komisarz ― elektron ― esencjat

W dniu 30 czerwca 2012 22:55 użytkownik Ivo Maria "Ingawaar" de
[...]

Widzę materiał na kolejny pozew z powództwa cywilnego!

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
komisarz ― elektron ― esencjat

Czołem Ivo!

Czy ty kurwa jesteś (...) przed kolacją.
Nie przyznając tu Ciupakowi racji - naprawdę Ivo nie masz czym się
zająć, zamiast się gotować i toczyć pianę na LDMW? Mówię to całkowicie
spokojnie, bez żadnej złośliwości itp. Ani nie poprawisz swojego
samopoczucia, ani (tym bardziej) nie poprawisz Ciupaka, ani nie
osiągniesz nic więcej poza wylewaniem kolejnych wiader żółci które
jeszcze bardziej zniechęcą kogokolwiek do odwiedzania listy...

Z Radzieckim można chociaż się dogadać
Nie no, zaszczyt mnie kopnął, taki zajebisty Ivo mnie skomplementował.

(Tak, to już lekka złośliwość)

Paweł Ciupak

Dnia 01-07-2012 o 01:04:27 Alojzy Pupka-Bumbum <alojzypupka@gmail.com>
napisał(a):

Ob. pmk kilkukrotnie prosił żeby nie posługiwać się jego realnymi danymi.
Nie wiedziałem... wiecie, że dopiero od niedawna jestem tu po długiej
przerwie.

To od dzisiaj Kefasa będę nazywał ob. Bazyliszkiem.

--
Paweł Ciupak, wypierdalać

Paweł Ciupak

Dnia 01-07-2012 o 01:06:02 Alojzy Pupka-Bumbum <alojzypupka@gmail.com>
napisał(a):

Widzę materiał na kolejny pozew z powództwa cywilnego!
Pozwać? Iva? Równie dobrze mógłbym pozwać psa o to, że na mnie naszczekał.

--
Paweł Ciupak, wypierdalać

Alojzy Pupka

2012/7/1 Paweł Ciupak <towarzysz.ciupak@o2.pl>:

Pozwać? Iva? Równie dobrze mógłbym pozwać psa o to, że na mnie naszczekał.
Pozwolę sobie wyrazić głośno opinię, że porównywanie kogokolwiek do
psa jest zawsze co najmniej niegrzeczne. A w odniesieniu do bądź co
bądź zasłużonego budowniczego kultury wandejskiej jest absolutnie nie
na miejscu.

Czym innym jest powiedzieć komuś że cię wkurwia, że się z nim kurew-
sko nie zgadzasz, ba, nawet że go pokurwiło, a czym innym powiedzieć
że jest kurwą. Mam wrażenie, że jakoś ostatnio za często o tej różnicy
zapominamy.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
komisarz ― elektron ― esencjat

W dniu 1 lipca 2012 13:54 użytkownik Paweł Ciupak
<towarzysz.ciupak@o2.pl> napisał:

To od dzisiaj Kefasa będę nazywał ob. Bazyliszkiem.
Ja stosuję ob. pmk, albo ob. Węża (od herbu). Bazyliszek też spoczko.

Dnia 01-07-2012 o 15:57:55 Alojzy Pupka-Bumbum <alojzypupka@gmail.com>
napisał(a):

Pozwolę sobie wyrazić głośno opinię, że porównywanie kogokolwiek do
psa jest zawsze co najmniej niegrzeczne.
Nie o to mi chodziło. Chodzi mi o to, że to tak mały i nieznaczący
incydent, że nie warto sobie zawracać głowy sądzeniem się o to.

--
Paweł Ciupak, wypierdalać

Paweł Ciupak

Dnia 01-07-2012 o 15:59:08 Alojzy Pupka-Bumbum <alojzypupka@gmail.com>
napisał(a):

Ja stosuję ob. pmk, albo ob. Węża (od herbu). Bazyliszek też spoczko.
Wąż, bazyliszek, jeden chuj.

--
Paweł Ciupak, wypierdalać

Tow. Radziecki

Czołem Paweł!

Wąż, bazyliszek, jeden chuj.
http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?p=72254#p72254

rotfl, Piotr Mikołaj Goatecki będzie udowadniał przed Sądem, że nie
umie czytać ze zrozumieniem.

PO - Pupka, chyba nie macie zamiaru zatrzymywać Ciupaka PRZED ew.
skazaniem? Szczególnie w przypadku sprawy z oskarżenia prywatnego o
zniesławienie? Jeżeli jednak tak (nie wiem do czego zmusza was prawo),
to mnie też możecie zatrzymać, bo również zachodzi obawa, że będę
naruszał dobra osobiste. Mam na to piekielną ochotę.

W dniu 5 lipca 2012 01:13 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@gmail.com> napisał:

[...]
Zabawna sprawa, ale Was przeczytałem dopiero teraz, a już wcześniej
zdążyłem zareagować w podobnym do Waszego tonie. Nie uważam żeby
tow. Ciupak zachował się okej (mam na myśli nazwanie pmk debilem,
bo reszta nie była bezpośrednimi epitetami, a co najwyżej agresywną
krytyką), ale pozbawianie kogokolwiek praw obywatelskich bez wyroku,
jeśli się nie ma naprawdę *niepodważalnych* przesłanek żeby sądzić że
dalsze naruszanie dóbr będzie faktycznie mieć miejsce, jest moim zda-
niem niedopuszczalne.

Poniekąd zaryzykowałem swoim dobrym imieniem w tym momencie
i dlatego osobiście proszę tow. Ciupaka o nienaruszanie dóbr ob. pmk;
tak jak pisałem, zupełnie czym innym jest pisać że coś co ktoś robi jest
kurewstwem, czym innym że ów ktoś jest kurwą.

[...]

Zdecydowanie racja. <tupie>

[...]
Zgadzam się, ale z doświadczenia wiem, że jeżeli Ciupak jest w
troll-mode to taka prośba jest przeciwskuteczna... ;-) Ale wierzę w
jego umiejętność strollowania moich trollskich oczekiwań wobec niego
(chyba, że przeniknie przez moje trollskie zamysły co do jego
trollskiego potraktowania moich trollskich oczekiwań.) Trololo.

W dniu 5 lipca 2012 03:05 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
[...]

Oh, rekurencja. W sumie nawet jeśli napierdalanie w ob. Piotra Miko-
łaja powtórzyłoby się, to będzie mi osobiście trochę głupio, ale nie będzie
to znaczyło że podjąłem złą decyzję, bo naprawdę nie ma w tym momen-
cie żadnych pewnych przesłanek, które uzasadniałyby zatrzymanie.

[...]

A jednak... Przesłanka: monarchofaszyzm zatrzymujących. Z góry
zaznaczam, że istnieje ok. 66% szansy, że zacznę naruszać dobra
osobiste wszystkich dwóch faszystów zaangażowanych w tę sprawę, bo
wkurw mnie ogarnął już w 2/3 i dalej rośnie... Lepiej mnie
zatrzymajcie, bo nie ręczę za siebie.

Tym bardziej pozdrawiam Pupkę serdecznym "a nie mówiłem?"