Topics

Wandystan: Pupko, twoje dzieło!

Alojzy Pupka

2012/6/30 Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@gmail.com>:

Dziękujemy Ci, Mandragorze!
Bardzo pięknie Ci dziękujemy!
Nie ma za co, ale podziękujcie samym sobie. Ani jednoosobowo
nie narzuciłem Mandragoratowi zjednoczenia, ani nikogo nie zmu-
szałem do zachowań prowokacyjnych.

Co do przypadku Ciupaka, to szczerze mówiąc średnio mu współ-
czuję spodziewanej kary, od której zapewne się nie wywinie − o ile
mniej lub bardziej rozumiem niechęć wobec składania sarmackiej
przysięgi obywatelskiej (chociaż w jej treści nie widzę niczego uwła-
czającego składającemu), o tyle sensu w robieniu tego tak jak on
nie widzę zupełnie. To działanie z premedytacją, obliczone na wy-
wołanie awantury i w efekcie szkodzenie MANDRAGORATOWI.

Twoja (dość marna) prowokacja to trochę inne buty i myślę że ra-
czej się wybronisz kontekstem i specyfiką kultury.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
komisarz ― elektron ― esencjat

Nie ma za co, ale podziękujcie samym sobie. Ani jednoosobowo
nie narzuciłem Mandragoratowi zjednoczenia, ani nikogo nie zmu-
szałem do zachowań prowokacyjnych.
Ale:
a) nie wynegocjowałeś dla MW autonomii w zakresie wolności słowa;
b) zaniedbałeś powołania własnego prefekta dla MW (mimo, że byli
chętni) - jak mi się zdaje, to od niego zależałoby wtedy wnoszenie
takich zaskarżeń;

Twoja (dość marna) prowokacja to trochę inne buty i myślę że ra-
czej się wybronisz kontekstem i specyfiką kultury.
Jeżeli będę w ogóle się bronił. Mam ważniejsze sprawy do roboty niż
sądzenie się o "dziwkę bez szkoły". Mogę się poddać dobrowolnej karze
ostrzelania gęby z kapiszonów i powiem gdzie jest Bin Laden, ale to
tyle w tym temacie.

Ivo Karakachanow

Po prostu napisałem coś ze specyfiką kulturalną w tle. Normalny człowiek by
mnie pozwał i miałby prawo. Jeżeli zrobi to PC - będzie niekonsekwentny jak
chuj.
--
Ivo

W dniu 1 lipca 2012 02:13 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@gmail.com> napisał:

Ale:
a) nie wynegocjowałeś dla MW autonomii w zakresie wolności słowa;
Wynegocjowałem przepis o poszanowaniu kultury wandejskiej na który
wy spokojnie możecie się w tej chwili powołać. Wolność słowa nigdy jed-
nak, także w niepodległym Wandystanie, nie oznaczała prawa do obra-
żania i obrzucania kalumniami interlokutora. Procesy o zniesławienie
zdarzały się i u nas − rzadziej, bo sądy nie śmigały zbyt sprawnie, ale
bywały. Tak samo znieważanie państwa było i w MW karalne. Do poz-
wów przeciwko Pawłowi wolność słowa ma się nijak.

b) zaniedbałeś powołania własnego prefekta dla MW (mimo, że byli
chętni) - jak mi się zdaje, to od niego zależałoby wtedy wnoszenie
takich zaskarżeń;
Tak, zaniedbałem, biję się w piersi. Ale zawiadomienia o popełnieniu
przestępstwa złożył nie prefekt, tylko osoba prywatna − obywatel Bazy-
liszek. W tej sytuacji temida i tak nie może przymknąć oka.

[...]
Możesz wynająć jakiegoś prawnika. W twoim przypadku jestem nawet
gotów sam z własnej kabzy ci go zafundować, bo to ewidentnie złośliwy
pozew pmk. Myślę zresztą że wystarczy powołanie na świadka samego
rzekomo obrażonego tym epitetem Księcia i przepytanie, czy w realiach
wandejskich „dziwka bez szkoły” jest rzeczywiście jakimś ciężkim zniewa-
żeniem.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
komisarz ― elektron ― esencjat

Procesy o zniesławienie
zdarzały się i u nas − rzadziej, bo sądy nie śmigały zbyt sprawnie, ale
bywały.
Nawet zerknąłem do akt sądowych - z tego co jest zapisane na stronie
Sądu Ludowego (obejmuje okres po WC) były cztery pozwy w tym temacie,
jeden zakończony skazaniem. Nie robię z tego argumentu, ot ciekawostka
:-) Swoją droga - ciekawie było poczytać.

Aha, jedna sprawa - czy ktoś do wuja pana pamięta o co chodziło tutaj:
http://www.wandystan.eu/w/Sad::Akta/W02/2008 ? W ogóle tego nie
pamiętałem... Michaś, może Ty pamiętasz?

Tak, zaniedbałem, biję się w piersi. Ale zawiadomienia o popełnieniu
przestępstwa złożył nie prefekt, tylko osoba prywatna − obywatel Bazy-
liszek. W tej sytuacji temida i tak nie może przymknąć oka.
Spoczko. Ale powołaj już tego prefekta.

[...]
W innym wątku napisałem o tym, że daję na tow. Bonawenturę, który
mówił o płomiennych przemówieniach w marmurowych salach sądowych,
prawo do reprezentowania mnie. Generalnie mógłby to być ktokolwiek -
ja po prostu nie mam czasu szukać specjalnie prawnika, płacić mu i tak
dalej.

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 4 lipca 2012 07:15 uytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@gmail.com> napisa:

**

Czoem Pupka!

Procesy o zniesawienie
zdarzay si i u nas - rzadziej, bo sdy nie migay zbyt sprawnie, ale
byway.
Nawet zerknem do akt sdowych - z tego co jest zapisane na stronie
Sdu Ludowego (obejmuje okres po WC) byy cztery pozwy w tym temacie,
jeden zakoczony skazaniem. Nie robi z tego argumentu, ot ciekawostka
:-) Swoj droga - ciekawie byo poczyta.

Aha, jedna sprawa - czy kto do wuja pana pamita o co chodzio tutaj:
http://www.wandystan.eu/w/Sad::Akta/W02/2008 ? W ogle tego nie
pamitaem... Micha, moe Ty pamitasz?

Hmmm...ni chu chu. Sam jestem ciekaw.

--
z powaaniem,

Micha Feliks
pose na Sejm Ksistwa Sarmacji
I Sekretarz KW KPS

W dniu 5 lipca 2012 07:15 użytkownik Michaś <pplk.winnicki@gmail.com> napisał:

Aha, jedna sprawa - czy ktoś do wuja pana pamięta o co chodziło tutaj:
http://www.wandystan.eu/w/Sad::Akta/W02/2008 ? W ogóle tego nie
pamiętałem... Michaś, może Ty pamiętasz?
Hmmm...ni chu chu. Sam jestem ciekaw.
Nie chodziło tu aby o tę Cintrę w której podróżowało się między lokacjami
o odległości mierzone w rzutach beretem i można było łupić innych? Taka
proto-mapa w obecnej Złotej Wolności, tyle że trochę fajniejsza i jednocześ-
nie trochę mniej dopracowana technicznie.

[...]

B. możliwe... bo innego sposobu na łupienie to przy moim braku
hakierskości nie widzę. Nawet nie wiem kogo obdarowałem tymi
dobrami... trza by na LDMW poszukać, może tam jest coś więcej na ten
temat.

W ogóle to była oryginalna Cintra 2, tak? Bo ta co pokutuje na
stronach MW do teraz to jest chyba C2 Klassik? Pamiętam że te systemy
mnie wkurzały, bo były mało kolektywistyczne i mało gospodarcze, a
bawiłem się w nie jedynie dla dobra Wandystanu. Pamiętam wkurw kiedy
nawet tę Cintrę z dupy nagle zastąpiły Galeony (nowa wersja kukułów)
oraz jakaś dewiancka wersja Monopoly...