Topics

SAL: II Dywizja Okladzin Medycznych im. Chetnego Kroku

pmk

Niniejszym ogłaszam powstanie:

II Batalion Okładzin Medycznych im. Chętnego Kroku

W skład batalionu wchodzą:
21 Kompania Masażystek im. Zwiędłego Kaktusa
22 Kompania Pielęgniarek im. Chryzantemy Spojonej
23 Kompania Fizjoterapeutek im. Krotochwili Natchnionej

Dowództwo nad Batalionem obejmuje
plutonowy Wędrowycz-Paczenko de domo Hjuhefner z siostrami
niemiłosiernymi.

--
Wedrowycz-Paczenko

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku SAL: II Dywizja Okładzin Medycznych im. Chętnego Kroku pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=7641&p=75789#p75789.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Niniejszym ogłaszam powstanie: II Batalion Okładzin
Medycznych im. Chętnego Kroku (...) Dowództwo nad
Batalionem obejmuje plutonowy Wędrowycz-Paczenko de domo
Hjuhefner z siostrami niemiłosiernymi.
Z okazji debiutu w Mandragoracie - Serdeczne Wypierdalać,
Towarzyszu Plutonowy! Jako Głównodowodzący, potwierdzam
wpisanie Batalionu (BTW - w temacie jest dywizja? raczej
jednak batalion, dywizje powołuje jednak Komendantura) na
listę oddziałów SAL. Z chęcią dowiemy się o batalionie
czegoś więcej, może jakieś zdjęcia z akcji?

Przy okazji przekazuję odpowiedź z listy, od tow.
dekamerona Peruna:

Anarchia Napalm Perun:
Towarzyszu, więcej o sobie i standardowo, czyim jesteście
klonem.

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku SAL: II Dywizja Okładzin Medycznych im. Chętnego Kroku pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=7641&p=75803#p75803.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

PTR:
Przy okazji przekazuję odpowiedź z listy, od tow.
dekamerona Peruna
He, he, he.

--
pmk

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku SAL: II Dywizja Okładzin Medycznych im. Chętnego Kroku pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=7641&p=75804#p75804.
[...]

Wam również Serdeczne Wypierdalać, Towarzyszu!
Cieszę się, że zawitałem w tak znamienitą bramę,
postaram się dorównać choć do poziomu umożliwiającego
przejście progu.

PTR:
Jako Głównodowodzący, potwierdzam wpisanie Batalionu (BTW
- w temacie jest dywizja? raczej jednak batalion, dywizje
powołuje jednak Komendantura) na listę oddziałów SAL.
Tak jest, Towarzyszu, pierwotnie napisałem dywizja po czym
wziąłem z piórnika podręczny młot pneumatyczny i z
radością przypierdoliłem sobie w ciemię zastanawiając
się, co też sobie myślałem.
Liczę na to, że kiedyś dzięki swej ciężkiej pracy oraz
jeszcze cięższemu stręczycielstwu uda mi się rozbudować
struktury poziome i pionowe.

PTR:
Z chęcią dowiemy się o batalionie czegoś więcej, może
jakieś zdjęcia z akcji?
Na pewno, Towarzyszu Głównodowodzący!

Anarchia Napalm Perun:
Towarzyszu, więcej o sobie i standardowo, czyim jesteście
klonem.
Towarzyszu!
W Księstwie jestem od 25 maja 2012r., uwielbiam wpierdalać
swój nos tam, gdzie nie trzeba, zadaję pytania i dręczę
w poszukiwaniu odpowiedzi.
Stan cywilny zamężny, dziecko sztuk trzy płci
przeróżnych.
Oczywiście deklaruję iż jestem klonem Magdy Hasse, niech
wypierdala w pokoju!

PS: czytałem archiwum listy, szkoliłem się, pewnie
brzmię sztucznie, ale staram się wczuć w odpowiedni
nastrój :-)

--
Wedrowycz-Paczenko

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku SAL: II Dywizja Okładzin Medycznych im. Chętnego Kroku pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=7641&p=75841#p75841.