Topics

Wandystan: Towarzyszu Perun!

Alojzy Pupka

W dniu 11 sierpnia 2012 18:04 użytkownik mdgr pplk Defloriusz Dyman
Winnicki <pplk.winnicki@...> napisał:

Obsluga jest banalnie prosta, wystarczy 10 minut zeby sie
rozeznac w menu, wszystko jest idiotoodporne (mowie to ja, ktory
blyskawicznie sie zniechecam do nowych rzeczy).
Ja tam mimo dwóch (a może trzech?) podejść nie byłem w stanie
x11 rozgryźć za cholerę, ale może to dlatego że nie ogarniam
też realnej piłki kopanej?

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
komisarz ― elektron ― esencjat

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 11 sierpnia 2012 18:12 uytkownik Alojzy Pupka-Bumbum <
@alojzypupka> napisa:

**

W dniu 11 sierpnia 2012 18:04 uytkownik mdgr pplk Defloriusz Dyman
Winnicki <pplk.winnicki@...> napisa:

Obsluga jest banalnie prosta, wystarczy 10 minut zeby sie
rozeznac w menu, wszystko jest idiotoodporne (mowie to ja, ktory
blyskawicznie sie zniechecam do nowych rzeczy).
Ja tam mimo dwch (a moe trzech?) podej nie byem w stanie
x11 rozgry za choler, ale moe to dlatego e nie ogarniam
te realnej piki kopanej?

Pewnie tak - bo jednak nieco wczutki si przydaje ;)

--
z powaaniem,

Defloriusz Dyman Winnicki - Wander
mandragor
podpukownik
I Sekretarz KC KPS

Tow. Radziecki

Czołem Michał!

Ja tam mimo dwóch (a może trzech?) podejść nie byłem w stanie
x11 rozgryźć za cholerę, ale może to dlatego że nie ogarniam
też realnej piłki kopanej?
A ja wręcz przeciwnie. Realnej nie znoszę, nie toleruję i tak dalej,
co więcej - niemiłosiernie nudziły mnie też wszystkie menegery
piłkarskie do których podchodziłem. A x11 jest fajne. Ostatnio nieco
się znużyłem (Arirang otwarłem właściwie tylko dla aktywności poza
x11), ale na Wandę to już kilka lat w tym siedzę, więc mam prawo. Co
jest w tym trudnego do rozgryzienia? Jak coś, to potłumaczę (dziś już
np. Griszy tłumaczyłem parę rzeczy).