Topics

Wandystan: Cenzura w Bez Pudru

ANP <grzegorzdstunza@...>

W dniu 1 września 2012 13:54 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisał:

Czołem Wandystan!

http://www.sarmacja.org/index.php?p=herold,3307,4

Dedykuję to tym, którzy twierdzą, że Sarmacja cokolwiek się zmieniła.
Książę mówi "wiem, że złamałem prawo, ale po prostu uznałem że mam do
tego prawo". Zdaje mi się, że już to kiedyś słyszałem...
Zajekurwabiście.

Naprawdę, aż żal czytać o takim podejściu. Jestem prawnym ignorantem, na co
słusznie mi zwrócił uwagę Tow. Radziecki i Samsobieprawem (jak się okazuje)
Książę, ale u mnie to wynika z podejścia do mikronacji - zawsze miałem w
dupie profesjonalizację. U Samsobieprawa Księcia wynika to z uznania siebie
za istotę moralnie wyższą od innych. Podobne akcje już widziałem, jak PMK
cenzurował artykuły, Daniel Łukasz zmieniał tytuły artykułów, były Tow.
Khand wpisał się w tę samą tradycją monarchofaszyzmu.

Jak pisałem - prawnik ze mnie żaden - zastanawia mnie jednak co ma w tym
wypadku prawo autorskie wspólnego z możliwością cenzurowania? Bo nie wydaje
mi się, żeby Książę Umoralniacz miał do Księstwa jako wytworu większe prawa
niż pozostali autorzy je tworzący (pomijam odpowiedzialność za serwer i np.
pedofilskie treści - bo taki przykład usprawiedliwiający się pojawił), na
pewno nie miał praw do artykułu, jaki zdjął, ani do wizerunku banknotu,
który jak zrozumiałem w artykule się pojawił.

HWDJKM i każdemu, kto ustanawia dla siebie prawo do cenzurowania, niezgodne
nawet z prawem mikronacji. Skoro Wy uznajecie, że możecie łamać prawo
Księstwa, to czemu Lud ma uznawać wasze prawo do nietykalności? I jak można
Was traktować jako gwaranta mikronacji, skoro okazuje się, że Wasze
widzimisię może wychodzić poza prawo?

ANP

Czołem Perun!

Jestem prawnym ignorantem, na co
słusznie mi zwrócił uwagę Tow. Radziecki
Abstrahując od całej reszty - źle odebrałeś o to o co mi chodziło. Nie
chodziło mi o ignorancję. Chodziło mi jedynie o sam fakt, że nie
zadałeś sobie minimum trudu (naprawdę, to jest mniej niż 5 minut żeby
to znaleźć) żeby zajrzeć do regulacji, co, ponieważ sam zdecydowałeś
się zostać funkcjonariuszem publicznym, jest twoim obowiązkiem.